Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;-
by Pak101.com (few years ago!) / 1011 views
Similar Jokes
Tiger N Tigress Were Resting
Under A Tree.
Suddenly
A Deer Passed Very Fast.
Tigress Could Not Make Out
.&
Asked,â€What Was That?â€
Tiger Smiled & Said,
“FAST FOODâ€â€¦ ;-> =P
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Bijli kahan se ati hai??
Student: Mairy mamo ke ghar se
Teacher: Wo kaisy?
Student: Jab bhi bijli jati hai, mairy papa kahty hain, "Saalon ne phir bijli band kardi"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
a child said 2 pregnent lady..
Ye pait me kya hai ???
.
.
Lady:" Isme mera pyara sa cute sa
baby hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Child:" Itna pyara tha to usko kha kyu liya??
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Agar 2 peepal ke darakhton ko ek rassi se baandh diya jaye to us rassi ko kiya kahenge?
Student : Us rassi ko kahenge “NOKIA- Connecting Peepal"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SAWAL
Kuch B Ho,
JAWAB
Tum Hi Ho,
ARMAN
Kitna Hi Ho,
AARZOO
Tum Hi Ho,
GHUSSA
Jitna B Ho,
PYAR
Tum Hi Ho,
KHAWB
koi B ho
Tabeer Tum Hi Ho,
.
.
Yani k saray Fsaad ki jar
Tum Hi Ho.
(‘-’)
<) )>
_//_
Main to Masoom Hoon…
by Mazhar Khan (few years ago!)
GOLU :chilkay samait KELA kha raha tha.
MOLU: Is ko cheel to lo.
GOLU: Cheelne ka kia zarurat hai,hum ko yaqeen
hai is k andar KELA he hai.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
'1 Admi Se Sharab Bananey K Auzar Baramad Huye
WAKEEL:Janab Mulzim Ko Riha Kiya....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
A guy goes up to this girl in a bar and says, "Would you like to dance?"
The girl says, "I don't like this song, but even if I did, I wouldn't dance with you."
The guy says, "I'm sorry, you must have misunderstood me, I said you look fat in those pants."
by Pak101.com (few years ago!)
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon
Aur Meri Tamam Cheezai?
Tumhari Ho Jaye?
Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer?.
by Pak101.com (few years ago!)