PIA Air Hostess Passenger se
PIA Air Hostess Passenger se:
Aap Khana Khaeyn gayn??
.
Passenger: Choices kia kia hain???
.
....
.
.
.
.
.
.
.
Air Hostess: YES or NO-
by Pak101.com (few years ago!) / 1058 views
(Rated 5 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
A guy goes up to this girl in a bar and says, "Would you like to dance?"
The girl says, "I don't like this song, but even if I did, I wouldn't dance with you."
The guy says, "I'm sorry, you must have misunderstood me, I said you look fat in those pants."
by Pak101.com (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha, uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha: Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah se vibration mode per hain.
by Pak101.com (few years ago!)
johny lever: I lost my cheque book.
Bank manager: B carefull any one can put ur sign!
Johny: I'm not a fool, i have already signed all the cheques..............keepsmilng
by Pak101.com (few years ago!)
Boy To Gym Coach:
I Wanna Impress Cute Girl
I’m Gonna Meet In 3 Days.
Which Machine Should I Use?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Coach:
Use The ATM Machine
Outside The Gym!
by Pak101.com (few years ago!)
Maths Sir: What is a 'line'?
A Genius Answer:
A line is a dot, going for a walk..
by Pak101.com (few years ago!)
“PANJABI” told his Friend:
“Yaar, ik Kurri mainu huss k wekhdi aey.”
Friend:
“Confirm kar le!! Huss k wekhdi aey… Ya wekh k hussdi aey.
by Pak101.com (few years ago!)
FARAZ to RAAZ Ek sawal ka jawab do..
WO KON C UNGLI HAI JIS MAI HADDI NAHI HOTI???
RAAZ-Pata nahi??
FARAZ-DASTANYE KI.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- muje zehar dena
Chemist- pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa-apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist- bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti
by Pak101.com (few years ago!)
One snake to other
1st- Arrey yar lagta hai mera jahar kam nahi kar raha.
2nd- Kaise?
1st- Abhi abhi maine khud ko kata hai lekin kuch nahi hua
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf owr sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena
by hearthackervsgirls (few years ago!)