Sholay ki team

sholay.ki team ne ipl me hissa liya gabber k bowlers ne 20 over me 350 run diye &usme extras 200 run diye.

batao kyu?
q ki wicket keeper thakur tha

by Pak101.com (few years ago!) / 1125 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sir: Ager tum 1jungle mein ho

Sir: Ager tum 1jungle mein ho or wahan sheir aa jaye to tum kya karo ge?

Boy: Main darakht per charhon ga

Sir: Ager wo sheir darkhat per b aa jaye to?

Boy: Main Pani mein kood jaun ga

Sir: Ager wo Pani mein b aa jaye to? . . .

Boy: Ustad G.. Sheir nal pen viyai hai jo odi side le rae o…

by Pak101.com (few years ago!)
Chay ka maza

SHERU ARPITA SE BOLA -

BHAI AAJ TO CHAY PINE KA MAJA AA GAYA.”

ARPITA NE KAHA- “UNCLE JI, AGAR BILLI NE DUDH ME MUH NA MARA HOTA TO AUR BHI MAJA AATA.”

by Pak101.com (few years ago!)
bachcho batao ki doodh ko kharab

bachcho batao ki doodh ko kharab hone se bachane ke liye kya karne chaahiye?

sonu:-ji sir use pi lena chahiye.

by Pak101.com (few years ago!)
Number On Calculate

Q: Why couldn't the blonde add 10 + 5 on a calculator?
A: She couldn't find the "10" button.

by Pak101.com (few years ago!)
Docter se checkup

Nazar kuch nai aata ankhen band hone k baad
dockter se jo pocha is ka ilaaj
de kar 4 tablets bola kha lena 2 jagne se pehlay 2 sonay k bad

by Sabir shah (few years ago!)
Kuttay Pr Mazmon

Teacher: Tumko Kuttay Pr Mazmon Likh Kr Lane Ka Kaha Tha

Pathan:
Hum Kya Kare Abi Hum Ne Kuttay Par Pen Hi Rakha Tha To Wo Hamara Tang Pe Kaat Kar Bhag Gya

by Mohammad Ali (few years ago!)
Preeto 2 maid: Oh Santa

Preeto 2 maid: Oh Santa, I hv reason 2 suspect that Banta is having an affair with his secretary.
Santa: I don’t believe it! U r just trying 2 make me jealous

by Pak101.com (few years ago!)
Aqal Bari Hai Ya Bhens

Pathan se kisi ne pucha: Aqal bari hai ya bhens.

Pathan thori dair sochnay kai baad: Hum ko pagal mat samjho

Phlay dono ka date of birth btao

by Pak101.com (few years ago!)
Meri Nakel Maar Lay

A Girl Sitting In Examination Hall With Sardar Ji

Girl: Sardar Ji Mein Tuwadi Nakal Mar Laa?

Sardar: Ahoo To Meri Nakel Maar Lay Fair Mein Teri Asal Mar Lawa Ga…

by Pak101.com (few years ago!)
Santa apni grlfrnd k saath 1st datepe:

Santa apni grlfrnd k saath 1st datepe:
”Ye meri pehli date hai darling..........agar koi galti ya kami reh jaye toh chhotabhai samajhk maaf kar dena..:p :D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook