Sholay ki team
sholay.ki team ne ipl me hissa liya gabber k bowlers ne 20 over me 350 run diye &usme extras 200 run diye.
batao kyu?
q ki wicket keeper thakur tha
by Pak101.com (few years ago!) / 1125 views
Similar Jokes
Sir: Ager tum 1jungle mein ho or wahan sheir aa jaye to tum kya karo ge?
Boy: Main darakht per charhon ga
Sir: Ager wo sheir darkhat per b aa jaye to?
Boy: Main Pani mein kood jaun ga
Sir: Ager wo Pani mein b aa jaye to? . . .
Boy: Ustad G.. Sheir nal pen viyai hai jo odi side le rae o…
by Pak101.com (few years ago!)
SHERU ARPITA SE BOLA -
BHAI AAJ TO CHAY PINE KA MAJA AA GAYA.”
ARPITA NE KAHA- “UNCLE JI, AGAR BILLI NE DUDH ME MUH NA MARA HOTA TO AUR BHI MAJA AATA.”
by Pak101.com (few years ago!)
bachcho batao ki doodh ko kharab hone se bachane ke liye kya karne chaahiye?
sonu:-ji sir use pi lena chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Q: Why couldn't the blonde add 10 + 5 on a calculator?
A: She couldn't find the "10" button.
by Pak101.com (few years ago!)
Nazar kuch nai aata ankhen band hone k baad
dockter se jo pocha is ka ilaaj
de kar 4 tablets bola kha lena 2 jagne se pehlay 2 sonay k bad
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Tumko Kuttay Pr Mazmon Likh Kr Lane Ka Kaha Tha
Pathan:
Hum Kya Kare Abi Hum Ne Kuttay Par Pen Hi Rakha Tha To Wo Hamara Tang Pe Kaat Kar Bhag Gya
by Mohammad Ali (few years ago!)
Preeto 2 maid: Oh Santa, I hv reason 2 suspect that Banta is having an affair with his secretary.
Santa: I don’t believe it! U r just trying 2 make me jealous
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan se kisi ne pucha: Aqal bari hai ya bhens.
Pathan thori dair sochnay kai baad: Hum ko pagal mat samjho
Phlay dono ka date of birth btao
by Pak101.com (few years ago!)
A Girl Sitting In Examination Hall With Sardar Ji
Girl: Sardar Ji Mein Tuwadi Nakal Mar Laa?
Sardar: Ahoo To Meri Nakel Maar Lay Fair Mein Teri Asal Mar Lawa Ga…
by Pak101.com (few years ago!)
Santa apni grlfrnd k saath 1st datepe:
”Ye meri pehli date hai darling..........agar koi galti ya kami reh jaye toh chhotabhai samajhk maaf kar dena..:p :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)