Docter se checkup
Nazar kuch nai aata ankhen band hone k baad
dockter se jo pocha is ka ilaaj
de kar 4 tablets bola kha lena 2 jagne se pehlay 2 sonay k bad
by Sabir shah (few years ago!) / 804 views
Similar Jokes
1st Behra:
Kya Tum Mumbai Ja Rahe Ho?
2nd Behra:
NaHi,
ME To Mumbai JaRaha Hu
1st Behra:
Accha,
ME Samjha Tum Mumbai JaRahe HO.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband asks: Do you know the meaning of WIFE.
It means...Without Information Fighting Everytime!
WIFE says No, it means -
With Idiot for Ever
by Pak101.com (few years ago!)
BRITISH: WHY U ALL MUSLIMS R IN DIFFRENT
COLOURS? LOOK V R ALL WHITE
DR ALLAMA IQBAL SAID: HORSES R IN DIFFERENT
COLOUR BUT ALL DONKEY R SAME.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Definition of EX
EX means thanks for the EXperience
your time has EXpired
now EXit my life
by @irha@ (few years ago!)
Pathan Ny Bache Ka Nam MQM Rakha
Dost: Apko MQM Sy Nfrat Hy
Phr Apny Bete Ka Nam MQM Ku Rukha,
Pathan: Hum Sari Dunya Ko
Batana Chata Hai Pathan MQM Ka Baap He.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan “Mazar” Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.
Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?
PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:”Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi”…:-
by Pak101.com (few years ago!)
Maa: Aaj School Se Itni Jaldi Kaise Aagaye?
Pathan: Machar Mara to Teacher Ne Chutti Dedi.
Maa: Aisa Kyon?
Pathan: Machar Teacher k Gaal Per Baitha Tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: Suit to bohot acha pehna hai.
Girl: thanks
Boy: Lipstick bhi achi hai.
Girl: thanks
Boy: Makeup bhi bohot acha hai.
Girl: thanks
Boy: Lekin achi phir bhi nahi lag rahi ho.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek 10 saal ka bachha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise kare”.
Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ke mera paalan poshan theek tara se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)