Bhikari Ka Girl Friend Ko Phone
Beggar: 20 rupaiya dedo sahab. girlfriend ko phone karna hai.
Sahab ki girlfriend: dekho,
bhikari bhi apni girlfriend ko kitna pyar karta hai.
Beggar: nahi memsaab, use pyar karne ke baad hee main bhikari ban gaya hoon.
by Pak101.com (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
Why do Indian women want same husband in next life too??
.
.
Bcoz
.
.
Efforts taken by her to change him in this life will not b wasted!! ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
A man to doctor: Is there any medicine for long life..?
Doctor: Get married..!!
Man: Will it help ?
Doctor: No, but it will avoid such thoughts!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa found answer to the
most difficult question ever-
What comes first the chicken or the egg ?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega !
by Pak101.com (few years ago!)
Medical Ka Teacher Class Mein Bachho Ko Samjha Raha Tha
Teacher: Agar Kisi Ladki Ko Mirgi Ka Attack Ho To Usko Lambe Samaye Tak Kiss Karo, Wo Theek Ho Jayegi
Pappu Ne Ye Suna Aur Excited Hokar Bola
Pappu: Par Sir, Usko Ye Attack Dilayen Kaise
by Pak101.com (few years ago!)
Ek police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.
Wife: Utho ji, ghar mein chori ho rahi hai.
Police Inspector: Mujhe sone de, main iss time duty par nahi hoon.
by khalid hussain (few years ago!)
1 pathan naha raha tha, k aik dost darwazey pe aaya,
Pathan aise he bahar aagaya,
Dost bola: Kuch to pehan lo yaar.
Pathan bhag ker andar gaya aur CHAPPAL Pehan ker aagaya...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: Yaar ab tu mujhe SMS kyu nhi krta?
Banta: Petrol mehnga ho gya hy.
Santa: Petrol & SMS?
Banta: Easy load karvane k lye ghar se 10 km
Dur bike pr jana prta hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Memon At Petrol Pump:
Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do.
Salesman:
Bhai Itna Sara Petrol
Dalva K Kahan Jana Hai?
Memon:
Jana Kahan Hai
Hm To Aise Hi Paise Urate Hen…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
ek pagalkhane me -
doctor- ne ek pagal se pucha, cht se kyu latak
raha hai
pagal- kyuki main ek bulb hoon!
doctor- phir jal kyu nahi raha?
pagal- ye India hai ! light gaye hui hai!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st frend: Meri begum ne Novel '2 DOST' parha
Aur hamare jurwa bache hue.
2nd frend: Meri begum ne Novel '3 jugnoo' parha
Aur ek waqt mai 3 bacho ko janam diya
Ye sab sun kar Pathan apne ghar bhaga
Dosto ne pocha kahan ja rahe ho wo bola:
Apni begum ko rokne wo 'Ali baba 40 chor' Parh rahi hai. :
by Pak101.com (few years ago!)