1sardar ko 3bomb mile
1sardar ko 3bomb mile
wo police ko dne chala gya
Sathwla admi bola-agr koi bomb raste me fat gaya to
Sardar"Jooth bol denge ki 2 hi mile the
by Pak101.com (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
Sardar: Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar:tum roz mera ghar meri car,har waqt mera mera karti ho kbi humara bi kah dia karo.
Chalo ab kia dhondh rahi ho?
;->
bv:humara dopata
by Sabir shah (few years ago!)
Dhoni son: ather is hitting many sixes mom,Dhoni wife: dear that is not match it is thumpsup advertisement yaar.hahaha
by Pak101.com (few years ago!)
BV se larayi khatam hoi?
1 dost: BV se larayi khatam hoi?
2nd dost: gutne taik k mere pass ai thi
1st: ussney gutne taik kay kia kaha?
2nd: yehi key bed k nichey se nikal aao khuch nahi kahongi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Basanti: Bhaag Dhanno bhag, aaj teri Basanti ki izzat ka sawal hai. Dhanno: Tujhe apni padi hai. Meri soch jiske peeche Gabbar ke 10 ghode pade hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gabbar: Ye hath mujhe de de thakur,
.
.
.
Thakur: Le le..
mere hath lele..
basanti ke bhi le le,.
.
Jay aur viru ke bhi lele
.
.
Ramu kaka ke bhi le le
.
.
Aur Octopus ban ja Saale.!
.
.
.
.
Gabbar: Sorry yaar, tu to emotional ho gaya. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar je petrol khatam ho gaya hy car aagy nahi ja sakti
Sardar ooooooooho
Chal koi gal nahi wapas mor lay
by hearthackervsgirls (few years ago!)
One: Oye tera ek daant neela kyun ho gaya?
Two: Yaar maine ink lagayi hai.
One: Woh kyun.?
Two: Kyun ke aaj kal “bluetooth” ka zamana hai
yaar…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Jaga Bomb Blast K Bad 1 Admi Chila Raha Tha: “O God! Mera Hath Urh Gaya”
Pathan: Hoasla Karo
Mat Roo, Daikho Us Aadmi
Ka Sar Urh Gaya Hai, Wo B To Chup Hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Police team drwaze pr aai,
Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?
Police team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen...
by Pak101.com (few years ago!)