1sardar ko 3bomb mile
1sardar ko 3bomb mile
wo police ko dne chala gya
Sathwla admi bola-agr koi bomb raste me fat gaya to
Sardar"Jooth bol denge ki 2 hi mile the
by Pak101.com (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Major Rohail:
Khan sab yha se Airport
Kon se bus jae ge
.
Khan:
20#
.
Maajor Rohail: Agr 20# na mele to..?
.
Khan:
Phir 10…10..# ke do pakr lena
by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta to his new bride, Preeto,
“Now that we are married,
do you think you will be able
to live on my small income?”
“Of course, dear, no trouble,” she replied.
“But what will you live on?”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa- Maa kehti he bhains ka dodh pine se dimag tez hota he
Banta- Ma bewakuf banati he
Agar aisa hota to bhains ka baccha SCIENTIST nahi ban jata
by Pak101.com (few years ago!)
Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.
Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?
Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ladkiyo ki ada hame pasand nahi, Ladkiyo se bate
hame pasand nahi,
Yeh to aane vale bancho ki jid he mumy chahiye,
Varna shadi karna hame pasand nahi!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:tum sub ne body guard filam dekh kar kia sekha?
Bache :yahi k larkiun ka koi bharosa nai wo to secuirty guard se bi set ho sakti hain
by Sabir shah (few years ago!)
1 larke ne paindu larki se pocha tum face book use karti ho?
Larki:nai ve mera rang unje chita he.
by Sabir shah (few years ago!)
Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho? Girl: Han Q nai, Jst a min
Inbox dlete, Sent item dlete,
Call hstry dlete
Ye lo dekhlo Tmhe tu mujh pr trust hi nai hy.
by Pak101.com (few years ago!)
A little boy asked his father;
"Daddy, how much does it cost to get married?"
And the father replied;
"I don't know son, I'm still paying."
by Mohammad Ali (few years ago!)