1 Pagal hr wqt bolta rehta

1 Pagal hr wqt bolta rehta tha
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga
1 din usko Paglon k Doctor k pas ly gaye aur us ka elaj ho gya
Dr: ab kia karo gay
Pagal:Shadi kron ga Nokri dhoondon ga Ghr bsaon ga
Dr: Very Nice Phir kya kro gy
Pagal:Bchchon ko achhy school bhejon ga
Un ka birthday mnaon ga
Nekr aur Shirt gift ayegi
Dr: Gud Gud Phir
Pagal: Un ki Nekr sy Elastic nikalon ga
phir
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 878 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Naukar: Apko Mujhpar Bharosa Nahi Hai?

Naukar: Apko Mujhpar Bharosa Nahi Hai?

Raman: Sari Chabiyan To Mej Par Hi Rehti Hain.

Naukar: Lekin Unme Se Ek Bhi Locker Ki Nahi Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
pathan

Teacher to pathan:
batao Pakistan ka jhanda sub se pehle kahan lehraya gya?
Pathan boht dair sochnay k bad bola:
Hawa mei

by Zia Rasool (few years ago!)
I have windows installed

sardar to salesman,I want pink curtains for my computer,,,

Salesman;But computers don’t need curtains!

Sardar: Oye I have windows installed.

by Pak101.com (few years ago!)
Insaan wahi hai jo dusron ke kaam aaye.

Teacher: Insaan wahi hai jo dusron ke kaam aaye.Student: Par Ma'am exam mein to na aap hamare kaam aati hain aur na dusron ko aane deti hain

by Pak101.com (few years ago!)
pappu 16 bachon

pappu 16 bachon aur bv k sath dost k ghar daawat
pe gya.
dost ne itni bari family dekh kr gussay se kaha:
haya nai aayi?
pappu: nahin aaj uska exam hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Punjabi couple

A Punjabi couple went 2 England.They went 2 a hotel.
Punjabi 2 waiter: Sir, Most respectfuly I beg 2 say that I’m ill & cannot come 2 school, therefore kindly grant me Tea for 2day.Waitr brings tea.Wife :Wah g wah. Tawanu ty far far English Aandi ay.
Husband:Hally ty ma Pani wasty Thirsty Crow nai sunayi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Histry sir was on leave

History sir was on leave
So Science sir was asked 2 set d paper The vry 1st Q shocked students

Describe jhansi Rani wid a neat diagram & label the parts..!

by Pak101.com (few years ago!)
Sholey ki team ne IPL me

Sholey ki team ne IPL me part liya,Gabbar ke bowler ne 20 Over me 150 run diye aur extra me 200 run diye
Batao kyun?. . . . .. .. . .. . . .
Kyunki wicketkeepar thakur tha..:

by Pak101.com (few years ago!)
Woman: I was in a very

Woman: I was in a very generous mood today,I gave a poor beggar $25

Friend: Thats a lot of money to give away,What did your husband say?

Woman: Shukriya (Thank you)

by Pak101.com (few years ago!)
fighting 4 seat

2 girlz in Bus
Fighting 4 Seat

1st
me bethungy
Pehli me aai hu
2nd
Pehlay me aai hu

Boy:
Ary bhai jo umar
me bari hay wo
beth jaey

Both grlz:
Baji pehlay aap :)

by tahir bashir (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook