EK sher BY doctor
EK sher BY doctor=Hoon mai doctor jahan,meri wife hai nurse waha,Yeh kaisa julm sehna PADTA hai,mujhe apni wife ko SISTER KEHNA PADTA hai..
by Mazhar Khan (few years ago!) / 920 views
Similar Jokes
Aik Pathan Malaria se Kaanp raha tha:
Doctor: Aaya or Pucha kia huwa hai? Uske bete ne kaha: Bemaari ka to pata nahi! Par Abba subha se "Vibration" pe lage huye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN: Aj meri Juma ki NAMAZ nikl gai
Friend: wo kase?
PATHAN: IMAM sahab bole Apny MObile of ker dain ,
Mera mobile Ghar tha jab ker ke aya to JIMAAT nikal gai :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl-Mujhe Kyun Dekh Rahe Ho?
Tumhari Koi Behen Nhi He Kya?
Boy-He EsLiye To Dekh Raha Hu
Girl-Kyun?
Boy-Meri Behen Ko
BHABHI
Chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Yamraj ne ek ladke ki jaan le li. Chitragupt- is ko waqt se pehle kyon mara?
Yumraj: kya karun, march end mein target jo pura karna tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Urdu ke liye 1 dabayye, English ke liye 2 dabayye.
.
.
.
.
.
.
.
Saala ye to Hindi bolne wale ke sath nainsafi hai..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Shadi Mein Achanak
Kahin se Ek JINN Aa Gaya..!
Jinn ko Dekhte Hi;
Larkiyon ki Cheekheyn Nikal Gayin,
......
Wahan par Ek BABA Jee bhi the,
Unhon ne Larkiyon ko Kaha ke:
"Sari Larkiyan Mun'h Dho Len.."
Jab Woh Sab Mun'h Dho Kar Ayin to;
"JINN ki Cheekheyn Nikal Gayin.."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Hotel Mein ROAST Khanay K Baad Haddi Chaba Raha Tha. Paas May Betha “Indian” DAAL Kha Raha Tha,
Usne PTHAN Se Tanziya Andaz Mein Pucha:
KHAN! Tumhary Elaqay Mein “KUTTAY” Kya Khatay Hein?
PATHAN: DAAL:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher ne dusri class ke ek backe se kaha: Mene kal tumhe jo hindi ka path pdhaya tha, use sunao
Bacha: teacher aata nahi hai
Teacher: nahi aata hai to aisa karo jo aata hai wahi sunao
Bacha: mujhe to gana aata hai wahi suna du?
by Pak101.com (few years ago!)
irl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)