Karachi me light...
Karachi main Light ka breakdown q hua..?
MQM: Taliban karachi main aa gaye hain.
PPPP: Ye jamhoriyat k khilaf sazish hai.
PML(N): Aaj adliya azad hoti to light na jati.
ANP: Light ki aarh main Pakhtoono ki nasal kashi ki ja rahi hai.
Students: Zaroor FARAZ ne taar kaata hoga :-D
by Abdul Sami (few years ago!) / 1043 views
(Rated 5 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
There was once a young man who, in his youth, professed his desire to become a great writer.
When asked to define "great" he said, "I want to write stuff that the whole world will read, stuff that people will react to on a truly emotional level, stuff that will make them scream, cry, howl in pain and anger!"
He now works for Microsoft, writing error messages.
by Pak101.com (few years ago!)
In Zardarion say dosti achhi nahi Faraz,
Tu Sadar-e-Pakistan hay kuchh to khayal kar !
by Abdul Sami (few years ago!)
One tourist from U.S.A. asked to Sardar: Any great man born in this village???
Sardar: no sir, only small Babies!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Naman: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki
chori hogayi hai Police: chor ne sirf TV kisliye
chodaa hoga Naman: mujhe kya pataa sir main us
samay TV mein serial dekh rahaa thaa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne jungle me poti krdi Police:tmne ye board
nai parha k poti krna skht mana hy
Pathan: O yara humne sakht nai naram ki hy,ungli
mar k dekhlo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
HuM ne AaGhoOsH-E-Dunya se
ye sEEkhA hai saBaQ....
.
.
.
.
.
Jis ko roNa nahI aata WO shadi kar Ley....!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mr Funny ko BIJLI ke khambhe par lage poster padne ka bohot shonk tha.
Ek din rat ko andhera hone ke karan uss se ik poster pada nahi gaya. Mr Funny spiderman ke jaise poster padne ke liye khambhe par ja chada.
Pas ja kar uss ne deka, vahan likha tha: Khambhe par naya paint kiya hai. Isko hath nahi lagana.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to her boyfriend: One kiss and I'll be yours
forever.
The guy replies: Thanks for the warning.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Court Mein Case Chal Raha Tha, Case Ki Sunwai Shuru Hone Lagi To Wakeel Utha Aur Judge Se Bola.
Wakeel: “My Lord, Qanoon Ki Kitaab Ke Page Number 15 Ke Mutabiq Mere Muvakeel Ko Baizzat Bari Kiya Jaye”
Judge: “Kitaab Pesh Ki Jaye”
Kitaab Pesh Ki Gayi, Judge Ne Page Number 15 Khola To Usmein 1000 Ke 10 Note The.
Judge Muskurate Hue Bola: “Bahut Khoob, Is Tarha Ke 2 Saboot Aur Pesh Kiye Jaye“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.:
by Mazhar Khan (few years ago!)