Doctor to injured patient:
Doctor to injured patient:
Jab car ek lady chala rahi thi tu tumhe
road se duur chalna chayi tha.
.
.
.
... ... .
.
.
.
Patient: Kon sa road? Bhai me tu park
me leta hua tha...
by Pak101.com (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
sonu 2 meter lambi pipe se hukka pi raha tha,
monu itne lambe pipe se kyu pi raha hai
sonu yaar dr saab ne tambaku se dur rahne ko kaha hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Aati Thi Jaathi Thi
Hansti Thi Hansati Thi
Bhagti Thi Bhagati Thi
Bolti Thi Bulwati Thi
Per Aaj Pata Chala Ki Woh Mujhe Rakhi Bandhna Chahti Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher-"Aise koi 5 animal ke naam batao jo pani me rahte hai.."
Student:-"Fish,
Fish ki Mummy,
Fish ke Papa,
Fish ka bhai,
Fish ki Sister..."
by Pak101.com (few years ago!)
Ants were bathing & an elephant jumpd into pool!
Ants got flushed out of water. One ant climbed on the back of elephant.
All other ants cried out,
"duba duba k maar salay ko"
by Abdul Sami (few years ago!)
Ghalib ne girlfriend ko date per bulaya wo late aayi,
Girl: Am I late ?
Ghalib: Falak pe chand sitaron ko neend aa rahi hai,
Doosri ka time ho gaya hai, tu ab aa rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar: Dr ne kaha hy k meray daant mei keera hay.
Bivi (tanz se):
Dr ne beemari tu sahi batai hay magar jaga ghalat bata di .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
'Dr. Smith is checking a little boy named Tom.
Placing the stethoscope he said,
'Naughty boy, now take a long breath and say Five, three times.'
Tom is great at math. He always gets 100 out of 100. He said quickly, 'Doctor, its 15!!'
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ke ghar Ladki ne janam liya..
Banta: jab ladki badi hogi to ladke ise chedenge.
Santa: Maine iska intejaam kar liye hai.
Banta: kya kiya?
Santa: Ladki ka naam DIDI rakh diya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj, kal, harpal,
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur"s own DEAR
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Young generation ko sb se zyada tention kb hote ha? . . . . . . . .
Papers mein?? Nhy. . . . . . .
jb wo so kr uthen aur unka mobile unky pas na ho.
by haleema sadia (few years ago!)