Pathan Dukan Se Baraf Lene Gaya.
Pathan Dukan Se Baraf Lene Gaya.
Baraf Se Dhuan Niklta Hua Dekh Kr Bola ...
'Wah Kocha, Sab Ko Thandi Deta Hy Aur Hum Ko GARAM Deta Hy.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1031 views
Similar Jokes
Samajhne ki Koshish karo.
Mujhe Tang Mat Karo.
Mujhe Akela Chhor Do.
Kal Raat Tumhari Wajah Se Main So Nahi Saka.
Mat Khelo Meri Zindagi K Sath. Ok?
Ye Sab Pathan, Ek Machhar se Keh Raha Tha
by Abdul Hannan (few years ago!)
Once Rajnikant became the coach of Indian
cricket team..
.
.
.
.
.
.
.
.
Don't evn try to guess wat happnd... :O
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
The Indian cricket team won the FIFA and
Hockey world cup too
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan raat ko Machardani laga kar
so raha tha:
Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko
Torch le kar dondh raha hai. -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Class, we will have only half a day of
school this morning.
Class: Hooray!
Teacher: We will have the other half this
afternoon!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st Girl…College Me Ladkiyon Ke Kitne Nam Hote Hai ?
2nd Girl…5 1.Meri Vali 2.Teri Vali 3.Teri Bhabhi 4 .Meri Bhabhi Or Na Pate To 5.Kamini Saali
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik perley darge ke sust-ul-wajood shaks ne apne aik dost se kaha. Bhai meri to hamesha qudrat ne madad ki hai.
Kaise?
Sust aadmi bola.
Main ne kuch darakht girane ka program banaya tha ka toofan aagia aur kuch darakht gir gia is kay baad mujhe kura karkat ke dher ko jalana tha kay aasmani bijli karki aur kura karkat kay dher khud ba khud jal kar rakh ho gia.
Ab kia program hai.
Dost ne sust-ul-wajood se pucha.
Mera program zameen se aaloo gajarain nikalne ka hai aur main is kam ke liye zalzaley ka muntazir hon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:ye tum books ki bajae kia le aae ho?
Pathan:ustad g ap ne hi kaha tha k kal tareekh parhaon ga is lye me celendor le aya hun
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Ladki Ne ChotY Bache K GaL Pe Kiss Ki
GIRL-Oh SorrY TumHare GaL Pe LiPstik LaG Gai
Bacha-KuCh Acha Karne Se Agar DaaG Lagte Hen,To DaaG to Ache Hote Hen:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girls ki ek smile boys ko confuse kr deti hai,
Sala pura din smj nhi ata k. .
.
.
.
... .
. .
.
.
Hans k dekh rhi hai,
Ya Dekh k hans rhi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan namaz seekhny molvi sab k pas gya.
Molvi sab:
Sana ati hai?
Pathan:
sharmate hue
G Nahi Sana to nhi ati:-( magr Bushra kabi kabi aa
jati hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)