Santa clerk se MANAGER ban gya
Santa clerk se MANAGER ban gya.
Ghar jaakr usne ye bat new style se patni ko btayi.
.
Patni behosh....!!!!
.
socho wo kya bola?
"Tu aaj Raat se MANAGER ke sath soyegi.
by Pak101.com (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Mom: beti kyu ro rahi ho?
beti: Teacher ne mara
Mom: Q?
Beti: Maine usko murgi kaha kyuki
usne mujhe EXAM mein anda
diya.. Ha ha ha
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan-Mere Mohale wale bohat
Kanjoos hy
sardar: kyon?
Pathan-Sb ne 14 August manaey
Pr
Ksi ek ne b hamare ghar
Qurbani ka gosht nhi bheja
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa-ALLAH k Naam pe Kuch de do
Banta 100 ka Note Dikhate Hue Kya Tumhre Paas 50 he
Bhikari Khushi se
Ji ha
B:To Pehle wo Kharch kar
by Pak101.com (few years ago!)
"The difference between divorce and legal separation
Is that legal separation gives a husband time to hide his money."
by Pak101.com (few years ago!)
box was not opening
lawyer applied the all laws but box did not open
physics professor applied all the forces but it did not open
mathematicain said let us suppose box is open.
by zohaib (few years ago!)
Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah chaltey hain!
Girl:tum aisi-waisi harkat to nahi karoge?
Boy:bilkul nahi!
Girl:to phir rehne do….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
aaik pathan darwaza khol k naha raha tha
kisi ne poocha LaLa aisa kion karte ho ?
Pathan : yara ham ko shak he khamein darwaze ke neechey se koi dekhta he…….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Was Filling A Slambook.
He Didn’t Know The Meaning Of Zodiac Sign.
He Turned The Previous Page & Saw That Somebody Had Written Cancer, So He Wrote Bavasir.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Jurmana mafi ki Aplication
likho..
Sardar:Jurmana kina a?
Teacher:5 rupay.
Sardar:Ay ly 5 rupay baapu ne kya c
5,10 rupay wastay kisay kanjar di
minnt ni krni….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar:
Humare Pass Sirf 2 Hein,
Aik Pe Maa Aur Patni Sote Hein,
Aur Dusri Pe Mein Aur Abba…
Admi: Yar Charpai Na Do,
Tarteeb Se To Soya Karo….
by Pak101.com (few years ago!)