Larki KO Dekh Kr Mom Boli
Chinese Larki KO Dekh Kr Mom Boli,
Beta ye Kya Le Aye hO?
Son: Mom Ap Ne khud hI To Kaha tHa k gHr atay huay cheeni Letay Aana
by Pak101.com (few years ago!) / 952 views
Similar Jokes
Santa : Whats Da Nam Of Ur Car
Banta : I Dont No But It Starts Wid”T”
Santa : Kamal Hai Yar Teri Gadi Tea Se Start Hoti Hai Apni To Petrol Se Hoti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 1st time pizza hot geya
to waiter ne pizza la k rakh dia
Sardar adhe ghante tak betha raha phir cheekh k bola:
“O naan rakh gaya ain, Salan tera peo day ga
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne Najaiz Ghar Banaya:
Kisi ne Mashwara diya k Ghar k Bahar Chalking kardo ta kay Police samjhay k Purana Ghar hai.
Pathan ne Deewar pe likha...
ANAAR KALI KO REHA KARO.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Banta: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai: Rishtey k liye 1 dabaye, Mangni k liye 2 dabye, Shadi k liye 3 dabye Desi Man: Hum Dusri Shadi k liye kya dabaun? Banta: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala dabye ..!
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: kal me bathrom vich gia te uthy sap betha C
WIFE: hy o Raba fir tusi ki kita?
SARDAR: kuj nai me sup nu kiya tusi karlo mera te vich e nikal gya aye.
by Pak101.com (few years ago!)
A physics student proposing a chemistry girl:- I luv u more than
an electron wants 2 attract
proton.
.
Girl:- Oye carbon monoxide,
apna conical flask jaisa face le k foran yahan se reduce ho jaa, es
se pehle ki tujhe oxidise kar du
or tu reaction ke qabil bhi na
rahe.
.
. .
.
Kambakht graphite ki
aulad ;) :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
A BANIA cals reporter 2 print death of his GrandPa.
Clerk: 25rs/word
BANIA: Dada Dead
Clerk: Sorry, Min 5 words
BANIA: Dada dead wheelchair 4 sale
by Pak101.com (few years ago!)
Dil Or Duniya Mein Sirf Itna Farq Hai,
.
K
.
Is Duniya Mein Bahut Log Rehte Hain,
.
Or
.
Is
.
Dil
.
Mein Sirf
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aap
.
.
.
.
.
.
.
Ki
“Bhabi G” Rehti Hai…
Har Jagha Khud Ko Mat Gusaya Karo OK…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya
fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte
hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte
nikalte hain!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik sardar sarak paar karte howe tarak se takra gia jab hosh aya to logon ne pocha ap ko gari nazar nai ayi thi.
Sardar: nazar aai thi par us pe likha tha "too lagh ja sadi khair he"
by Sabir shah (few years ago!)