A Sardar Was Helping His Son

A Sardar Was Helping His Son
In Filling Admission Form.

SON:
Baapu Ye “Mothr’s Tongue” Walay Box Me Kya Likhna Hai?
SARDAR: Likh De Puttar “Very Long”

by Pak101.com (few years ago!) / 1028 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Yahudo chsl rh tha

1971 da yudh chal reha c.Pak jahaj to bumb sut
reha c Loki gharo bahar aa gaye.
Banto:Mein apne nakli dand bhul gayi.
Banta:'Saliye Jahaj bumb sutda kurkure ni.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 charsi dusre se

1 charsi dusre se: Tujay pata hay bhaarat aur hindustan may jang ho rahi hay. 2nd charsi:

shukar hay india beech may nahi ayea warna bohat tabahi hoti.

by Pak101.com (few years ago!)
Aapse milne doctorji aaye hai

Wife: aapse milne doctorji aaye hai

Husband: mujhe bukhaar hai. unhe kal aane ke liye bolo

by Pak101.com (few years ago!)
Jab professor tumhe Class se

Fact of Classroom
Jab professor tumhe Class se baher nikal de TO SAMAJH LO K TARAQQI KAR RAHE HO
....
.
He might b afraid dat u know more than him
B +ve.;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Sharabi: Doctor,Aap meri sharaab

Sharabi: Doctor,Aap meri sharaab chhudva sakte ho. Kya?

Doctor: Haa kyoun nahi.
Sharabi: To police ne meri 20 bottle pakri hai plz chudva do.. (-;

by Pak101.com (few years ago!)
Dhakka kisne mara

Jindagi muskilo aur toofano se bhari hai
Agar thokar khayiye to himmat mat hariye
Phir se khAde ho jaeye aur…
Jor se chillake puchiye
-
-
-
-
-
Dhakka kisne mara???

by A. Sami (few years ago!)
1 sardar bus main betha

1 sardar bus main betha
us k samnay 1 molvi beth gia

sardar dar gia or bola “molana saab tusi dum darood walay oo yha bumb barood walay?”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Professor in Hindi Class

Professor in Hindi Class : "gaali ki
paribhasha batao.."
.
.
Pappu: "atyadhik krodh aane per
shaaririk roop se hinsaa na kerte
huye, maukhik roop se ki gayi
hinsaatmak kaaryawaahi ke liye
chune huye shabdon ka samooh
jiske uchchaaran ke pashchaat mann ko aseem shaanti ka anubhav hota hai, use hum gaali kehte hai..!!''
.
.
Professor: Aapke CHARAN kahan
hain prabhu..!!

by Pak101.com (few years ago!)
K.E.S.C.MAN. Bijli Bnd krny ki Niyat

K.E.S.C.MAN.
Bijli Bnd krny ki Niyat:-
Niyat Krtà Hön Me
2 Ghanté Light Band Karné Ki
Wasté Hukömàt K
Zülm Ghrèéb Awàm Pr
Hath Merà Switch Ki Tärf
“YE jay ho”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
What is difference

Teacher: What is difference between 'Love Letter' and 'Exam Paper'?? ;)

Student:

LOVE:
Hazaaron Khayal, Jinhe Lafzon main nahi Likh Paatay..
.

.

.

.

.
EXAM:
Hazaaron Lafz Likhne Parte hain, jo Khayalon main bhi nahi aatay!!:D

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook