Three Friends After Exam
Three Friends After Exam.
Lucky: Yaar I dont know anything, I left the paper blank.
Banta: Main bhi!
Santa: Sh!t yaar, Teacher will think that we 3 have Copied.
by Pak101.com (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Ravan to Doctor: Dr saheb mujhe kai dino se loose motion ki shikayat ho rahi hai.
Doctor: wo to hona hi tha "Dus input aur ek output."
bhala kaise nahi hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: dear tumhari gardan par ajeeb
si cheez hay jise dekh kar khauf aata hay.
Wife:Wo kiya?
Husband:
Tumhara ‘moun’…
by Pak101.com (few years ago!)
Inspector questioning Manager in Govt.Office:Who accepts bribes in this office?
Manager:How much will you give me for that information??
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar saying to his friend- yaar meina compeny ke computer ko jor jor se chalaya button dabaya to computer bolta he “what r u doing”. Meine computer ko na main switch se band ker diya or bhag gaya.
Dusra Dost- kyon?
Sardar yaar computer has a good mind wo Malik ko bata dega to…
by Pak101.com (few years ago!)
preeto poti test karvane gayi dr. ne kaha-ye poti
nahi halwa hai.
preeto-ek phone kar lu.
dr.-kyo?
preeto-santa ji ko batana hai ki unke tiffin mein
poti chali gayi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi: Janu! Aj hamari shadi ki salgira hai, kia karein?
Shohar: Is Saan-e-Ha per do mint ki khamoshi akhtyaar karte hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Facebook Pakistan Mein Ejaad Hota to?
Like: Lush
Comment: Jhuti Tareef.
Unlike: Ponka
Single: Akeli hai, Patalo isay
In a Relationship with Asim: Asim k Saath Full time Chakkar
Home: Apna Adda
Add as Friend: Yaar Banao aur Chakkar Chalao
Remove Friend: Isko Chor, New Pata
Friendlist: Apnay Jigri Yaar
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Larki Class Mai Gana ga Rahi Thi
O ZARA zara TOUCH ME touch me touch me!
Tabhi 1 larka utha or larki ko chu lia or
Bola Himmat Hai To Aagey Gaa k Dikha!!
by Pak101.com (few years ago!)
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Train mein 2 aadmi safar kar rahe the...
1st : Kahan se aa rahe ho?
2nd : Chandigarh se
1st : Wahan se toh mai b aa raha hu. Chandigarh me kahan
se aa rahe ho?
2nd : Sector 41 se
1st : Wahan se toh Mai b aa raha hu ye btao Sector 41 mein
kahan se aa rahe ho?
2nd : Sector 41-A se
1st : Wahan se to Mai bi aa raha hu ye batao Sector 41-A se
kis ke ghar se aa rahe ho?
2nd : Gautam sahab ke ghar se
1st: Wahan se toh Mai bi aa raha hu acha ye batao kahan ja
rahe ho?
Aas paas k musafiron ne tang aa ke kaha aakhir tum dono ho kaun..??
Dono aadmi : Hum dono bhai hain, bas time pass kar rahe
hain :P :D
by Pak101.com (few years ago!)