Three Friends After Exam

Three Friends After Exam.

Lucky: Yaar I dont know anything, I left the paper blank.

Banta: Main bhi!

Santa: Sh!t yaar, Teacher will think that we 3 have Copied.

by Pak101.com (few years ago!) / 905 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ravan to Doctor

Ravan to Doctor: Dr saheb mujhe kai dino se loose motion ki shikayat ho rahi hai.
Doctor: wo to hona hi tha "Dus input aur ek output."
bhala kaise nahi hoga.

by Pak101.com (few years ago!)
dear tumhari gardan par ajeeb

Husband: dear tumhari gardan par ajeeb

si cheez hay jise dekh kar khauf aata hay.

Wife:Wo kiya?

Husband:
Tumhara ‘moun’…

by Pak101.com (few years ago!)
Inspector questioning Manager

Inspector questioning Manager in Govt.Office:Who accepts bribes in this office?
Manager:How much will you give me for that information??

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar saying to his friend

Sardar saying to his friend- yaar meina compeny ke computer ko jor jor se chalaya button dabaya to computer bolta he “what r u doing”. Meine computer ko na main switch se band ker diya or bhag gaya.
Dusra Dost- kyon?

Sardar yaar computer has a good mind wo Malik ko bata dega to…

by Pak101.com (few years ago!)
Poti test

preeto poti test karvane gayi dr. ne kaha-ye poti
nahi halwa hai.
preeto-ek phone kar lu.
dr.-kyo?
preeto-santa ji ko batana hai ki unke tiffin mein
poti chali gayi hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi: Janu! Aj hamari shadi ki

Biwi: Janu! Aj hamari shadi ki salgira hai, kia karein?

Shohar: Is Saan-e-Ha per do mint ki khamoshi akhtyaar karte hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Agar Facebook Pakistan Mein hota

Agar Facebook Pakistan Mein Ejaad Hota to?

Like: Lush

Comment: Jhuti Tareef.

Unlike: Ponka

Single: Akeli hai, Patalo isay

In a Relationship with Asim: Asim k Saath Full time Chakkar

Home: Apna Adda

Add as Friend: Yaar Banao aur Chakkar Chalao

Remove Friend: Isko Chor, New Pata

Friendlist: Apnay Jigri Yaar

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Larki Class Mai Gana ga Rahi Thi

Ek Larki Class Mai Gana ga Rahi Thi

O ZARA zara TOUCH ME touch me touch me!

Tabhi 1 larka utha or larki ko chu lia or

Bola Himmat Hai To Aagey Gaa k Dikha!!

by Pak101.com (few years ago!)
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?

Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?

Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,

Admi:Hain! Wo Q ji

Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Do Admi Train Par

Train mein 2 aadmi safar kar rahe the...

1st : Kahan se aa rahe ho?
2nd : Chandigarh se
1st : Wahan se toh mai b aa raha hu. Chandigarh me kahan
se aa rahe ho?

2nd : Sector 41 se
1st : Wahan se toh Mai b aa raha hu ye btao Sector 41 mein
kahan se aa rahe ho?
2nd : Sector 41-A se

1st : Wahan se to Mai bi aa raha hu ye batao Sector 41-A se
kis ke ghar se aa rahe ho?

2nd : Gautam sahab ke ghar se
1st: Wahan se toh Mai bi aa raha hu acha ye batao kahan ja
rahe ho?

Aas paas k musafiron ne tang aa ke kaha aakhir tum dono ho kaun..??

Dono aadmi : Hum dono bhai hain, bas time pass kar rahe
hain :P :D

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook