Purani Kahawat he ki sote samay
Purani Kahawat he ki sote samay tension ko
sath leke nahi sona chahiye Phir bhi log Pata
Nahi kyo Biwi ko sath leke sote ha..
by Pak101.com (few years ago!) / 1044 views
Similar Jokes
Wife:
Apko Meri Khubsurti Ziyada Achi Lagti Hy Ya
Aqalmandi?
Sardar:
“Mhjy To Tumhari Ye Mazaq Karne Ki Adat Bohat
Achi Lagti he,,,
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Agar Question paper tough lagy
Ya samaj mai aye tu
Ek gahri saans lo, owr zor se chilawo:
.
.
"Kameeno fail hi karna hai tu exam kion laity ho…"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Yaad Hai Tumhe Wo School Ke Din?
Hum Kitna Khelte The,
Baatein Karte The,
Jhagadte The,
Haste The,
Rote The,
Nahi Yaad?
Kaise Yaad Hoga Hum Ek School Mein Kaha Padhte The.
by Pak101.com (few years ago!)
That awkward moment when you
see a beautiful girl at a wedding
and then she shouts
Neee Bushra !! Ami nu puch, Boti
Waddi Pani ae ke nikki ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: Agr Moka Mila To Tum Mujhse Shaadi Karo Gi?
Girl: Agr Moka Mil Gaya To Shaadi Karne Ki Kya Zarurat Hai?
O teri kher Bachii HBO Dekhti Hai !!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
SWEETEST EXCUSE; A kid gets 0 mark in a paper. Father angrily say wat is this? Kid replies:techer k pass STARS khatam ho gaye to PLENET dene shuru kar diye…!
by Zia Rasool (few years ago!)
2 sardar ji looking at egyptian mummy…
Sardar 1 : Look so many bandages , pakka lorry accident case!!
Sardar 2: Aaho, lorry number is also written… BC 1760
by Pak101.com (few years ago!)
1 larky ko larki se pyar ho gya lekin larki ne usy thukra dia
Larky ne kaha tum 10din k andar mujh se muhbbat ka iqrar kro gi
Or larka din rat barish main dhoop main us k ghar k samne khara raha
9 din k bad larki ko waqae larky ki muhbbat ka ahsas ho gaya us ne socha suba pyar ka iqrar krun gi lekin jab wo larky ko milne gyi to larka usy wahan na mila or 1 kaghz mila jis par likha tha
Tere chakkr main teri behan set ho gyi hai
Sorry Baji…..:-
by Pak101.com (few years ago!)
Bus Stop Par Boy Girl Se Bola :
BOY:- Sendil To Bahot Achi Pehni Hai.
.
.
Girl :- Utar Kar Dikhau Kya ??
.
.
BOY :- Lo...
Is Se Zyada Acchi To Top Pehni Hai....:P :D
.
.
.
.
Girl Shocked - Boy Rocked
by Pak101.com (few years ago!)