Samajne ki kosish kro
Samajne ki kosish kro muje tang N kro Akela chor do Rat tmhari waja se so nhi ska Mat khelo mri zindgi se
GOLU hath jor k machar se kh rha tha
by Pak101.com (few years ago!) / 1088 views
Similar Jokes
TEACHER: PAPPU, how do you spell “crocodile”?
PAPPU: “K-R-O-K-O-D-A-I-L”
TEACHER: No, that’s wrong
PAPPU: Maybe it’s wrong, but you asked me how I spell it!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
court me faisla hua 90% pathan bewakoof hote hn
is pr pathano ne kafi shor machaya
phir faisla hua 10% pathan bewakoof nh hote tb ja
kr mamla thanda hua
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Eyes: To look at you Hands: To pray for you Mind: To care for u Heart: To love you and Legs: To kick u if u forget me.
by khalid hussain (few years ago!)
Mulayam singh ek gao me vote mangne gye or 1
budhiya se bole-mata g cycle ka dhyan rkhna
budhiya-Me to tatti ja rahi hu
tu cycle me tala lga de.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl; Tum LarKaY Kisi Larki MaY SaB SaY PehlaY KiYa DehktaY Ho?
BoY; Ye To Depend Karta HaY KaY Larki Aa Rahe Ha Ya Ja Rahe HaY,
by Mazhar Khan (few years ago!)
Yeh To In Teen Pathanon Ki Mehrobani Hai Faraz
Warna
South Africa Jaise Team Ko Hirana
In Daal Khoron Ka Kaam Nahi Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher student se:
14 nov ko CHILDERN DAY q manaya jata h??
Student:
kyun k ye din VALENTINE DAY k theek 9 maheny bad aata hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife closed her leg after sex and asked: Hum apny baby ka naam kya rakhen gay?
Husband Condom utartay huye: Agar is k baad bhi hua to Zaradari rakhen gay.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
HARD-DISK woman:
She remembers everything, FOREVER.
RAM woman:
She forgets about you, the moment you turn her off.
INTERNET woman:
Difficult to access.
SERVER woman:
Always busy when you need her.
CD-ROM woman:
She is always faster and faster.
EMAIL woman:
Every ten things she says, eight are nonsense.
VIRUS woman:
Also called ?wife?; when you are not expecting her, she c
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Qayamat k din farishton nay sub logon se kaha k sub apne gunah 1 paper per likh do.
Sub ne likh liye to achanak aapki awaz aai XTRA SHEET PLZ
by Pak101.com (few years ago!)