Senior Doctor Junior Doctor Se
Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient
Ki Kya Report Hai?
Junior Doctor:
Sir Uska Tou Maine Post Mortem
Kr Diya…
by Pak101.com (few years ago!) / 971 views
Similar Jokes
Sante ne apni engagement tod diti.
Kiyon ki kudi kavari c.
Santa: Jo ajj tak kisi di nahi ho saki, oh meri kiven ho sakdi hai
by Pak101.com (few years ago!)
A Beggar Found Rs. 100/-
.
..
…
He Went To A 5 Star Hotel For Dinner…
.
..
…
Bill Rs. 3000/-
.
..
…
He was unable to pay!!!
.
Manager Handed Him To Police!!!
.
He Gave Rs. 100/- To Policeman & Free!!!
.
Its Called FINANCIAL MANAGEMENT Without MBA
by Zia Rasool (few years ago!)
On a romantic day sardar’s girlfriend asks him, “Darling on our engagement day will you give me a ring?”
Sardar : “Ya sure, from landline or mobile”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar was busy removing
a wheel from his auto.
A man asks sardar why are
you removing a wheel from your auto.
sardar : Cant you read the board.
Parking is only for 2 wheeler
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ek black aur ek white shocks pehenkar school aata hai.
Madam : Ghar jao aur moje
badalkar aao.
Santa : Koi fayda nahi, waha bhi ek black aur ek white moja hi rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Common Sense
Pathan aur Sardar paani peenay gai, glass ulta para hua tha
Sardar: Khan Sahab iska to moo hi band hai.
Pathan: Haan yar yeh to neechay se b toota hua hai…
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sakht Garmi Ka Time Tha Aik Buzurg Amrood Baich Rahy Thay.
Aik Larka Aaya Our Poocha:
Chacha Jee, Amrood Main Keera Tou Nhi?
Buzurg Nay Bohat Pyara Our Mutma’in Karnay Wala Jawab Dya K:
Beta Ye Amrood Ha, Teri G****d Nahi… :O :D :P
‘(‘.’)’
_/\_ Chacha Zindaabad…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
maan tumhara bhai itni dair se ro rha hay tum ise chup kune nahi karate?
Bacha, “mujhe itni forsat kahan?”
maan, “to tum kya kar rehy ho?”
bacha main is se biscuit chin kar kaha raha hun.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Apna Mobile Qabristan Men Dfna Rha Tha.
Man: Ye Kya Kr Rhe Ho?
Pathan: Yaara Dukan Wale Ne Kha He K Mobile DEAD Ho Gya Hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)