Girl: Paros wali Aunty
Girl: Paros wali Aunty mujhe bohat tang karti thi.
Jab b kisi ki Shadi hoti wo mere
gaal kheench k kehti
"AB TUMHARI BARI HAI"..
Phir maine unki ye aadat khatam
karwa di.
Friend: Kaise?
.
.
.
.
Girl: Jab kisi ki death ho jati tou
main un k Gaal kheench kkehti.
"AB AAP KI BARI HAI".. :D :P
by Pak101.com (few years ago!) / 1004 views
Similar Jokes
Ladki Ne Ghar Se Bhaag Ke Shaadi Ki..
.
.
5 Din Baad Wo Rote Huye Lauti..
.
.
Dad : Ab Kyu Aayi Ho ??
.
.
Ladki : Papa, Wo BMW Ka Driver Nikla,
iPhone Bhi China Waala Tha..!!
by Pak101.com (few years ago!)
irl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jhagde K Baad..
Patni- Aaj Ke Bad Mai Tumse Baat Nahi Karungi
Pati- Kya, Tum Gungi Hone Wali Ho
Patni- Nahi, Tumhe Behra Karne Wali Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Two Cows R StaNding In A Field
One Says To The Other
R U Worried About Mad Cow Disease?
The Other One Says “No
It Doesn’t Worry Me, I’m A Horse!”
Submitted By: Michael Trew Man
How Can U Tell If A Man Is Happy?
Woman : Who CaRes?
Use As An Example Of A Sexist Joke.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Jaga Bomb Blast K Bad 1 Admi Chila Raha Tha: “O God! Mera Hath Urh Gaya”
Pathan: Hoasla Karo
Mat Roo, Daikho Us Aadmi
Ka Sar Urh Gaya Hai, Wo B To Chup Hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Party main 1 khubsurat larrki ko daikh k 1 Doctor romantic mood main bola:
"U r such a beautiful girl i hav'nt seen before. I Love u & want to marry U"
Girl: "Ray bhai! tain Rangrri maa'n baat kr, mannay angreji koni aavay hay"!
Doctor: "kuchH bhi na bahan, tain Dua kr load-sheding band ho javey"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl 2 Sheikh:
Mujhe apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu gi
Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena k mene ring mangi thi usne nahi di.;-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor: Aapko pata hai sharab peena haanikaarak hai…. aur is baarey main mujhe aapse baith kar baat karni hai.
Patient: Theek hai doctor, Sham ko chandni bar mein milte hain wahan baithte hain……
by Pak101.com (few years ago!)
Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Pak101.com (few years ago!)
Ladke Pagal Ho Jaatey Hain Pyar
Me, Baki Kasar Puri Ho Jaati Hai
Intezaar Me.......
..
..
..
.. ..
..
..
Magar Ye Dard Ladkiya Nahi Samjhti,
Wo Toh Panipuri Khati Firti Hain Bazaar Me.
Or LADKE Pade Rehte Hain BAR
Me............. .!!!!
by Pak101.com (few years ago!)