Santa 60th Birthday
Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi
Dr: What problem.
Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ek Bar Bus Mein Ja Raha Thha, Conductor Se Bola.
Santa: “Bhai Sahab Do Ticket Dena”
Conductor Hairani Ho Kar: “Do Kyon?”
Santa: “Agar Ek Kho Gayi To Doosri Kaam Aayegi Na”
Conductor Uska Majak Udate Hue: “Agar Dono Kho Gayi Toh?”
Santa Muskurate Hue: “Abe Mere Ko Bilkul Hi Bevkoof Samjha Hua Hai Kya, Ye Pass Kis Din Kaam Aayega“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki shaadi ke 3 mahine baad hi beta ho gaya.
Santa: Ye 3 mahine mein bacha kaise ho gaya?
Biwi: Aapki shadi ko kitna time hua hai?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur meri shadi ko?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur bachcha kitne time baad hua?
Santa: 3 mahine baad.
Biwi: Total kitne mahine ho gaye?
Santa: Ohh teri vakai, 9 mahine ho gaye! time ka pata hi nahi laga?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar- Shirt ke liye kapda dikhaiyeSalesman-plain me dikhau?Sardar- nahi, Helicopter me dikha haramkhor..Bandar ki aulad..Sardar dekha ni ki mazak shuru;)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Saas: Khuda ne tumhe do aankhe di hai, Chawal se
patthar nahi nikal sakti kya?
Bahu: Khuda ne tumhe battis daant diye hai do
char 2-4 patthar nahi chabba sakti kya!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy To Gym Coach:
I Wanna Impress Cute Girl
I’m Gonna Meet In 3 Days.
Which Machine Should I Use?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Coach:
Use The ATM Machine
Outside The Gym!
by Pak101.com (few years ago!)
DUKANDAAR: iss bori pay mat baithna, phat jaye gi!
Gahak: kyun, iss main Ghubaray hain?
Dukandaar: nahi… "KEEL" hain
by Pak101.com (few years ago!)
Offoh
DOSTI ka sara kaam
mujhay hi
karna parta
hai
Miss b main karun
Care b karun
Wish b karun
Good morning b
Good night b
Hello b
Hi b
Call b
SmS b
Chalo ab 1 kaam aap b kar do,
Ek sweet c smile De do..
,//, (@ .. @) (<….>)
Oye,hoye,
loot liya zalim.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ben got 100 out of 100 in the exam. So the teacher gave him a gift and said,
I hope you will do the same in the next exam.'
Ben: Thank you Sir. I hope you will also print the question paper from my uncle’s printing shop next time.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : who is the
father of ibn-e-sena ? After thinking
Pathan student replied : JOHN SENA.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)