Party main 1 khubsurat larrki ko daikh k
Party main 1 khubsurat larrki ko daikh k 1 Doctor romantic mood main bola:
"U r such a beautiful girl i hav'nt seen before. I Love u & want to marry U"
Girl: "Ray bhai! tain Rangrri maa'n baat kr, mannay angreji koni aavay hay"!
Doctor: "kuchH bhi na bahan, tain Dua kr load-sheding band ho javey"
by Mohammad Ali (few years ago!) / 982 views
Similar Jokes
Husband Wife Mai Larai Hui
Husband Ghar Se Chala Gaya
Husband: Raat Ko Fone Pay Khanay Mai Kia Hai
Wife:Zehar
Husband:Mai Dair Se Aoonga
Tum Kha Kar So Jana..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sir: Ager tum 1jungle mein ho or wahan sheir aa jaye to tum kya karo ge?
Boy: Main darakht per charhon ga
Sir: Ager wo sheir darkhat per b aa jaye to?
Boy: Main Pani mein kood jaun ga
Sir: Ager wo Pani mein b aa jaye to? . . .
Boy: Ustad G.. Sheir nal pen viyai hai jo odi side le rae o…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar bagh gyia or tm hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife : barabar wali harr month baad apne husbnd ke sath 10 ,
10 din ke liye ghoomne jaati hai. Aap kbhi le ke gye ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Husbnd : Qasam se , mene to 3 , 4 baar bola magar maani hi nhe
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek baar ek Totaa (Bole to Parrot) Ud raha tha full speed par.
Uske saamne achanak full speed mein ek Ferrari aa rahi thi, dono ki takkar hui...
Totaa behosh hoga ya, raste mein ek bhikari tha usne Totaa ko uthaya aur ghar le gaya.
Usko marham lagaya aur pinjare mein rakh diya.
Jab Totaa ko hosh aaya, usne apne aap ko pinjare mein dekha.
Aur bola, Aalia JAIL . Woh Ferrari ka driver mar gaya kya
by Pak101.com (few years ago!)
Confidence Or Over confidence mai kiya farq ha.
Aap Apni GirlFriend ko Kiss kr sakte hain
Thats Confidence
Sirf Or Sirf Ap he kr Sakte Hain
Thats over Confidence!
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend: Kya shaadi k baad bi tum muje itna pyar karoge?
Funny Boyfriend: Kyon nahin? Mujhe to shadi-shuda girls bohot pasand hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne galti se kisi ka 100 ka balance ho gya.Phr call kiO yaar mera 100rs wapis kro
Banta:mere pas to 80 aaya hai
Santa: ruk yaar mai 20rs or bhejta hun.
by Pak101.com (few years ago!)
One Sardar came to Madras and wanted to do shopping in Burma bazaar. His Tamilian friend told the Sardar that the prices will be costly and hence asked him to bargain for half the price. Sardar went and asked the price of stereo for which the vendor told 2000 Rs. Sardar asked for Rs.1000. vendor told he can give for Rs.1800 for which Sardar told no, no only Rs.900. Vendor told ok, I will give it for 1500 Rs. for which Sardar bargained for Rs.750. It was going on like this when finally vendor out of irritation said he will give the Sardar the stereo free of cost."Our Sardar asked whether he will give two."
by hearthackervsgirls (few years ago!)