Kareena ko ladka hua
Kareena ko ladka hua ekdam kala
Saif bola tu gori main gora ladka kaise kala
Kareena boli tu hot main hot jal gaya saala
by Mazhar Khan (few years ago!) / 952 views
Similar Jokes
A dentist, after completing work on a patient, came to him begging.
Dentist: Could you help me? Could you give out a few of your loudest, most painful screams?
Patient: Why? Docor, it wasn't all that bad this time.
Dentist: There are so many people in the waiting room right now, and I don't want to miss the four o'clock ball game.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-yar banta apne India me sabhi kutte kamjor
q hote hai?Banta:kyuki sab kutto ka khun 2
DHARAMENDER Pee jata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi: “Tum nay kabhi sochnay ki koshish bhi ki hai tumhari tankhwa aakhir kahan jati hai”? Shohar: Baigam jab say hamari shaadi hui hai main nay is qisam ki koshishain turk kar di hain”
by Zaid Mughal (few years ago!)
Kamwali: Malkin, apki purani sareeya mujhe nhi chahiye..
Malkin: Kyu?
Kamwali: Apki saree pahen-ne k baad saheb "ap" samajh kr mere paas bhi nhi ate!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: “Main apni biwi noo 10vin karai , F.S.C karai
B.S.C karai , M.S.C karai , nokri v lagvaya ”
hor ki keraan?
2nd sardar:
“Changa munda vekh k viaa v kara day”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf owr sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan "Mazaar" pe Bomb rakhty huye pakra gaya: Logon ne bohat mara aur pucha aisa kyon kya? Pathan ki kuch samajh main nahi aaya to bola: "Main Bomb rakhny ki Mannat mangi thi."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Socho…!
Hum Har Roz kitne Fazool SmS karte Hain..?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj 1 Aur Sahi ;-) :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Bazurg kisi abadi se guzar rhy thy unho ne dekha ke puri abadi mai sirf 2 ghar ese hy jo chand ki tarha chamk rahe hy
Wo isi tajasus mai dusre din b isi abadi se guzray or wohi manzr dekha unho ne logo se poucha ye kia raz hy
Logo ne unhy bataya ke ye Allah ke wo bandy hy jinho ne
UPS lagwaya hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki Se Bola I Love U! Ab Tum Mujhe Bolo Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun Pathan: Pagal Ki Buchi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)