Pathan ki english
Amrican siri paey kha rahe the.
Amrecan k hath me bakre ki zuban aa gai
amrican:what is this?
Pathan:o ani da this is language
by Sabir shah (few years ago!) / 923 views
Similar Jokes
Ek baar santa ko nakli bidi pite dekh banta bola: Yaar, bidi se dhua kyun nahi nikal raha?
Santa: Are bewkuf, dhua kaha se aayega, ye CNG bidi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aadmi mango juice ka glass le kar baitha tha..!!
Dost aaya aur fataak se juice pee liya.!!!
Aadmi – Meri to yaar kismat he kharaab hai.. :(Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi,
ghar me chori ho gayi,
nal me paani nahi,
ghar me light nahi...
'
Ab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha aur wo bhi tu pee gaya kaminey! :P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Boy To Gym Coach: I Wanna Impress Cute Girl I'm Gonna Meet In 3 Days. Which Machine Should I Use? . . . . . . . . . Coach: Use The ATM Machine Outside The Gym!...
by Pak101.com (few years ago!)
Siasatdano Se Bhari Hoi Ek Bus
Driver Se Beqabo Hokar Pul Se Nichi Gir Kar Ek Keht Mai Ja Gusi. Kisan Ne Awaz Sunkar Ghar Se Bahar Aya Or Sari Siasatdano Ko Dafnaya..
2 Din Baad Police Wahan Ayi
Khasta Hal Bus Dekni Ke Baad Kisan Se Pocha “Kia Sare Siasatdan Mar Chuke The?
Kisan Ne Kaha Nhin G Kuch To Keh Rahe The Ki Wo Zinda Hai Magar Jinab Aap Ko To Pata Hai K
Siasatdan Kitna Jhoot Bolte Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Munnabhai : Ye Circuit !! Sala apun ke desh ko
kaun chala rahela hai ?
Circuit : Bhai….bole to apun ka desh to
SMS chala rahela hai….
Munnabhai : Abe kya bak raha hai?
Circuit : Bhai …sahi bola apun NE…SMS bole to …
Sardar Manmohan Singh !!
by Pak101.com (few years ago!)
Yeh To In Teen Pathanon Ki Mehrobani Hai Faraz
Warna
South Africa Jaise Team Ko Hirana
In Daal Khoron Ka Kaam Nahi Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Me ne aik larki ki madad ki to us ne mujhe thank u bola me ne kaha thank u mat bolo ye lo mera number aur 3 larkion ko send karo aur unhen kahao aage 3 ,3 ku send karen
by Sabir shah (few years ago!)
Friend: Tumhare Abbu Kitne Saal K Hain?
Pathan: Jitne Saal Ke Hum Hai.
Friend: Wo Kse?
Pathan:O Yara Jis Din Hum Paida Hua, Usi Din To Wo Abbu Bana!;-)
by Pak101.com (few years ago!)
PRINCIPAL : Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI : Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi k turant baad pati k phone me Bibi ka naam:
My Life
mahine baad: My Wife
saal baad: Home
10 saal baad: Hitler
15 saal baad: WRONG NUMBE
by Pak101.com (few years ago!)