1 Ladka Apni GF K Liye
?1 Ladka Apni
GF K Liye
Chooriyan Le Jaata
Hai..
GF=Khud Hi Penha
Do.
Boy=Mujhe Nahi
Pata Tha Ki Itna Accha
Response Milega
Warna Mai
KAPRE
Le Aata!!
by Pak101.com (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Ladki Apne Boyfriend Ko Kehti Hai.
Girl Friend: “Jaanu Mein Apna Purse Gar Bhul Aayi Hoon Mujhe 1000/- Rupaye Chahiye”
Boy Friend: “Sach Mein Dost Hi Dost Ke Kaam Aata Hai, Lo 20/ Rupaye, Riksha Kar Or Ghar Se Purse Le Aa“
by Pak101.com (few years ago!)
Hamari Light To Ab Is Tarha Se Aati Hy fArAz
Jaisey Shadi K Bad Beti Bap K Ghar Aati Hy
(acha abbu mai chalti hon, subha unhen kaam pe bhi jana hy)
by @irha@ (few years ago!)
Chaadar-E-Ishq Pey Taaza Lahu Key Cheentay Hain…
Hudood-E-Ishq Sey Aaagay Nikal Gaya Hai Koi…
Tak Dhina Din
Pogo :P :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Frog: “Sardar ka demag nahi hota”
Sardar: “Hota hai”
Frog: Nahi hota nahi hota
(& jumps in water)
Sardar: “Lo, is mai khudkushi karne wali kia baat thi”?:-):-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
In an Engineering University during a math’s class:
Student:
Why do we have to learn this?
Teacher:
To save lives.
Student:
How does math save lives?
Teacher:
It keeps idiots like u out of medical college
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladka- Apni class fellow se, Tum paas ho gayi ho?
GirL- Haa bilkuL!
Ladka- to muh to meetha karwa do!
GirL- Kis se?
Ladka- Chalo kiss se he karwa do..
by Pak101.com (few years ago!)
3 cheezen kismat walun ko milti hain,
1.sacha pyaar
2.meetha kharboza
3.kam se kam rakhne wala rishtadar
by Sabir shah (few years ago!)
Mere Ghar Ki Chhat Par
Aagaye Hain Badal,
Wah wah wah..
Mere Ghar Ki Chhat Par
Aagaye Hain Badal,
.
.
.
Ye Message Faltoo Hai, Mat Parho Pagal!=P:)
by Abdul Sami (few years ago!)
Jab boys vomit tab parents says kaminey kaha kha kar aaya tha,
Jab girls vomit tab parents says kaun tha woh kamine,
Moral of the story: jovi vomits boys are always kaminey.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:
Sindhi se:
Q: Taleem
A: B.A
Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.
Pathan se:
Q: Naam?
A: B.A
Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
by Abdul Hannan (few years ago!)