Hum Saath Marne Ka Soch Kar
Hum Saath Marne Ka Soch Kar Dariya Me Kud Gaye
Uppar Pahuch Ke Farishte Ne Bataya.
.
.
.
Beta Teri Waali To Swimming Champion Thi
by Pak101.com (few years ago!) / 873 views
Similar Jokes
Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah chaltey hain!
Girl:tum aisi-waisi harkat to nahi karoge?
Boy:bilkul nahi!
Girl:to phir rehne do….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Techar:Galti hone pe maafi magne wale ko kya kehte hai
GOLU:samajdar
Techar: aur galti na hone pe bhi mafi magne waale ko?
GOLU: boyfriend
by Pak101.com (few years ago!)
Sahil ki Geeli Rait Par,
Maine Us Se Poocha,
Tu Bolta Kyon Nahi,
Wo Palken Jhuka Kar Muskura Diya,
Or.
Rait Per Likha.
.
.
.
Main Goonga Hon. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Billu: WHAT IS LOVE?Tillu: JAB GIRLFRIEND PAADE AUR USKI BADBOO BHI TUJHE GULAB KI KHUSHBOO KI TARAH LAGE.Tab Samajhna Tujhe Sachcha Pyar Ho Gaya..
by Pak101.com (few years ago!)
Technological Mistake;
.
.
Late night, boy drops the girl at her home, on the
gate, he puts his hand on the wall n says;
"can I kiss u?
Girl; nhi aj nhi.
Boy; plz?
Girl; no.
Boy; day do na jan?
Girl; no yar abhi nhi.
+
.
This continues for 10 mints,
Then Girl's little brother appears on door,
says;
.
.
.
+
.
.
.
.
.
.
.
.
"papa keh rahy hen, tum isay kiss do ya na do
tmhari marzi.. pr is begairt sy kaho INTERCOM k
button say hath utha ly.
Iski bakwas pura ghar sun raha hai..:P :D ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga..Aur Bola:
.Mai Pehlay He Dara Huwa Hon.Aur.Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Shaks New Doctor Bana
Doctor Banne Ka Baad Us Ne Pehla Opertation Kiya
Opertation Theater Se Nikal Ka Kena Laga
Ya Allah Mera Pehla Gift
Kabool Karna!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Patient to doctor: aap ki nurse boohat achi hai uss ka hath lagtey hi mein theek hoogaya
Doctor: says janta hoon thapper ki awaaz yahan taka ayi ha.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek pathan double decker bus main charha,Nichlay hise main jagah nahin thi, conductor ne kaha “khan sb! o0per ja k betho!”
Pathan ooper wale hise main gaya aur ghabraaya hua neeche aa gaya,
conductor se bola: “Kambakhat! merwaaiga kya? 0oper to driver hi nahin hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Munna: Bolay to Apun ko tera
operation dobara karna paray ga.
Kyun k apun kay rubber k gloves
teray andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do.
Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Pak101.com (few years ago!)