Boy:Ye Ratein Ye Hawaein

Boy:Ye Ratein Ye Hawaein Ye Chandni Ye Ghataein Ye Nadiya Ye Kinare Girl Interrupts Say:Abe Saale Pyar Kar Raha Hai Ya Nature Study

by Pak101.com (few years ago!) / 976 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Shareef Larkiyaaan

Shareef Larkiyaaan" aur "DIANASOUR" me common kya hai...??
?
?
?
?

?
?
?
?
?
?
simple . . . . !
Dono ab is duniya me nahi rahy

by Pak101.com (few years ago!)
my dreams

sardar to doctor.sardar:-
doctor doctor every night in my dreams monkeys
play football for that iam getting distrubed.
doctor;- take this tablet and now onwards no
dreams comes to u. sardar:- can i take this

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Seedhi Baat No Bakwas

1 Aadmi Santa ki Betay Se Puchhta Hai:

Beta Papa Ghar Main Hain?

Santa Ka Beta Sprite Pete Huye
Uncle Seedha Bolo Mummy Se Milna Hai.

Seedhi Baat No Bakwas. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
once pathan replied

Once a Pathan was Asked:
"Khan Sahab! Aap ka Favorite Song kon sa Hai?"
.
.

Khan Sahab Replied:
.
.
.
.

"Larki Kyon Najanay Kyon, Larkon Si Nahi Hoti."

by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher : pappu i will give you

Teacher : pappu i will give you a tight slap if you continue this filmi behaviour in class…!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pappu : Thapad se dar nhi lagta madam pyar se lagta h

by Pak101.com (few years ago!)
Goal Isme Nhi Cricket Mein Hota Hai

2 Sardar Watchng Match Whem Dhoni Hits A Bndary

1st- Dekho Dekho Goal Hua
2nd- Abe Tu Sardar Hi Rhega
Goal Isme Nhi Cricket Mein Hota Hai

by Pak101.com (few years ago!)
1 Aadmi Ne akhbaar main

'1 Aadmi Ne akhbaar main add Dekha:
Purana Mobile Do or New Mobile Lo.
Wo Us A....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
Boyz Mentality

Boyz Mentality :-
Ye jo aag dim me lagi hai zamane me laga dunga,

.
..


Uski doli jo uthi,
to Koi baat nahi smart hoon dusri pata loonga…;)

by Pak101.com (few years ago!)
Ghaber: yeh hath mujko ko de

Ghaber: yeh hath mujko ko de dy thakur

Thakur: le ly saly mera b ly jai ka b ly veru ka b ly basnti ka b lu immam shb ka b ly pury gao ka le ly

Ghaber sory yar tu to emotional hi ho gya hai

by Pak101.com (few years ago!)
Hypnotise karna kia hota he!?

Husband: Hypnotise karna kia hota he!?

Wife: Kisi ko Apne Control me kar k Apni Marzi k kaam Karwaana.

Husband: Chal jhooTi,Usay to Shaadi kehtay hain.:-) 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook