Dove se nahakar kya karna hai.
Dove se nahakar kya karna hai.
2013 me to sabhi ko marna hai.
1 saal khushi se jilo yaro
Agle janam me phir “johnson baby” se shuru karna
hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 874 views
Similar Jokes
Chalo Tum Chor Do Mujh Ko
Main Wapis Loot Jata Hoon Tumhain
Manzil Mubarak Ho Nai Rahein
Mubarak Hoon Magar Phir Ae Mere
Humdum …Mujhe Itna To Btla Do K
Wapis Kiss Taraf Joun Kahan Se Sath
Lai Thay Mujhe...
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Santa Banta se bola “Bhai aaj to chay peene ka
maza aa gaya.”
Banta : Santa Jee, agar billi ne dudh me muh na
mara hota to aur bhi maza aata!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Mere Mohalley Wale Bohat Kanjoos Hein.
Dost:Kiun?
Pathan: Sab Ne 14 Aug Manai Par
Kisi Ne Qurbani Ka Gosht Nahi Bheja.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai -Circuit, bole toh yeh ford kya hai? Circuit -Bhai, gaadi hai.
Munna bhai -Toh phir, yeh oxford kya hai?
Circuit -Bole toh, simple hai bhai, ox mane bael, ford mane gaadi. Oxford bole toh baelgaadi.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay.
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke salmaan khan thein
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Haseen-o-Jameel Adaakara Ke Ghar Aag Lag
Gaee
Aag Par Qabu Panay Main 10 Minut Lagay
Aur Aag Bujhany Walon Per Qabu Panay Main 40
Minute Lagay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A small argument between a couple turns
violent.Angry
Husband: Do not let d animal in me cum out.Wife:
Who is scared of a mouse
by Tanveer Hussain (few years ago!)
"MusiBaton Ka MuQaBLa SBar Sy Kro
Ar
NeMaTon Ki Hifazt Shukr Sy KrO'
.
.
.
.
Is sMs Ma PeHly Bv Ka ar BaaD Mein girl FrNd ka zikar ata HaI.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl-Plz Send Me Some Good Jokes.
.
.
.
.
.
.
BOY- Me Padhai Kar Raha Hu...
Aftr 2 min..
GIRL-Kya hua, Aur bhejo n?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hamari Dosti Ki Umar Humse Zyada Hogi
Tmhari Har Awaz Hamare Lye Wada Hogi
Tum B Sun Lo Kaan Khol K
Jisne Dosti Pehle Tori
Uski pitai B Sab Se Zyada Hogi ;)
by imran (few years ago!)