Ek sardar train ki patti pay
Ek sardar train ki patti pay leta hoa tha. Ek
banday ne pocha: ye kiya kar rahe ho. Train aye to
mar jao gay.
Sardar ne jawab diya: mere uper say hawaye jahaz
chala gya to train kiya cheez hai :)
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
Ek Bhoot Apne Baal Katvane Naayi Ke Paas Gaya.
Naayi Ke Pass Pahle Se Hi
Customer Bethe The, Bola: “Baad Mein Aana, Abhi Main Busy Hoon”
Bhoot Ne Kuch Aisa Bola Ki Naayi Ko Heart Attack Ho Gaya,
Kya….?
Bhoot: “Sar Rakh Kar Ja Raha Hoon, Tum Baal Kaat Dena Main, Baad Mein Le Jaunga“
by Pak101.com (few years ago!)
PATI-Tum Aisi Roti Nai Paka Sakti
Jesi meri Ammi Pakati Thi
BV-Paka Sakti Hu
Agar Tum B Aisa Aata Goondho
Jesa Tumhare Abbu Goondha Karte The
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 2 girl - kya tum mere sath dance karogi.
Girl reply - me bacche ke sath dance nahi karti.
Boy - Sorry mujhe pata nahi tha ki tum pregnent ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Main ghar late aaya to Dad ne poochha: "Where were you.
.
Maine kaha: "Friend ke ghar tha...
.
Dad ne mere hi saamne mere 10 friends ko call kiya.
.
4 ne kaha: "Haan Uncle, yahin par tha...
.
2 ne kaha: "Abhi just nikla hai...
.
3 ne kaha: "Yahin hai Uncle, padh raha hai, phone dun kya.
.
1 ne toh hadd hi kar di, kaha: "Haan Papa bolo kya hua...
.
Ab bolo "Har ek friend zaroori hota hai!"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Cycle Ka Break
Haath Me Lekar Naach Raha Tha ,
2nd Khan,"O Kocha Ye Kya Karta Hai..?"
Pathan...
'BREAK DANCE'
by Abdul Hannan (few years ago!)
Larkay Wale: Hume Aisi Larki Chahiye Jo zayada Khati-Peeti Na Ho,aur hamesha chup rahe or shohar ki sunay.
Larki walay
Aisi Larki To Apko ICU Me Hi Milegi :p
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi Se Pahle Girlfirend Apne Boyfriend Se Puchti Hai
Girlfriend: “Chaand Kaha Hai?”
Boyfriend: “Ek Upar Aur Ek Tum.”
Shadi Ke Baad Vo Hi Patni Jab Apne Pati Se Puchhti Hai.
Patni: “Chaand Kahan Hai?”
Pati: “Andhi Hai Kya? Wo Upar Kya Tera Baap Torch Leke Khada Hai?“
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Papa Papa Mujhe Ek Behan La Do Na
Papa: Beta Usmein 9 Mahine Lagte Hain,
Pappu: Mujhe Kuch Nahi Pata Aap 4-5 Log Aur Laga Do, Jaldi Chahiye
by Pak101.com (few years ago!)
pathan ki girlfriend ne usko message kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay jawaab diya:
“i student u”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)