Dangerous Dosti

Main ghar late aaya to Dad ne poochha: "Where were you.
.
Maine kaha: "Friend ke ghar tha...
.
Dad ne mere hi saamne mere 10 friends ko call kiya.
.
4 ne kaha: "Haan Uncle, yahin par tha...
.
2 ne kaha: "Abhi just nikla hai...
.
3 ne kaha: "Yahin hai Uncle, padh raha hai, phone dun kya.
.
1 ne toh hadd hi kar di, kaha: "Haan Papa bolo kya hua...
.
Ab bolo "Har ek friend zaroori hota hai!"

by Pak101.com (few years ago!) / 880 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Baba Ji Ka Dera

Baba Ji ka dera bohot chamatkari hai. Sach mano vaha jo bhi koi buri niyat se jata hai, jalke bhasam ho jata hai.

Salman vaha gaya to bhasam ho gaya..

Hrithik bhi bhasam ho gaya..
Malika vaha gayi to..

...to anarth ho gaya..

Babaji jalke bhasam ho gaye!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Aur ALLAH Ko

Doctor Aur ALLAH Ko Kabhi Naraz Mat Kerna Q K Jub ALLAH Naraz Ho To Wo Doctor K Pas Bhej Deta

Hai Aur Jub Doctor Naraz Ho Wo ALLAH K Pas Bhej Deta Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
BEST MEMORIES

BEST MEMORIES:"Oye extra pen hai kya.. ??
.
.
Ek hi hai..
.
.
Haan de.! ek hi chahiye ;-))
.
Kitno ne aesa kiya hai thoko Like.. pata to chale..:

by Pak101.com (few years ago!)
There were continously coming

There were continously coming I Love You messages on a sardar’s mobile phone.

2nd sardar made fun of him about that.

1st sardar said: No, no, its not mine. I have brought my wife’s mobile phone today by mistake.

by Pak101.com (few years ago!)
There is nothing more expensive

There is nothing more expensive than a female tear...

when a single drop comes out,it first mixes with "loreal" eyeliner and "dior" mascara.

.

.

.

.

.

then when it come down to cheek it mixes wit "D&G blusher"..

.

.

.

and in case it touches the lips,,it gets mixed with "Maybelline" lipstick

.

.

.

this means that a single drop is worth atleast Rs.1500......)

Don't ever let girl cry......

by Mazhar Khan (few years ago!)
An American, a Chinese

An American, a Chinese and a Pakistani went to the moon.

Then they looked at the earth and saw a long line.

American: This is our highest building of the world.

Chinese: No, this the Wall of China.

Pakistani: Stupid, this is line outside utility store to get sugar…

by Pak101.com (few years ago!)
Santa baalon k saath saath

Santa baalon k saath saath kandhe pe b shampo laga rha tha.ye dekh k wife boli-kya kr re ho?

Santa-ye koi aam shampo nai hai ye Head & shoulder hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Fattu : Oye Tu Ladki Dekh Aaya?

Fattu : Oye Tu Ladki Dekh Aaya? Kaisi Hai?
.
.
Pappu : Rang See Kali Hai Aur Kaan Se Kam Sunti Hai..
.
.......
Fattu : Zara English Me Kaho...
.
.
.
Pappu : 'BLACK-BERRY' Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Abey chup baith

Bus Accident
Man Crying: Mera hath kat gaya.
Bahut dard ho raha hai.

Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gaya,
Fir bhi chup-chaap pada hai..!!

by Asim Raza (few years ago!)
Pappu Apne Friend Golu

Pappu Apne Friend Golu Ko Bata Raha Thha.

Pappu: “ Pichle Hafte Meri Aur
Meri Girlfriend Ki Ladayi Ho Gayi Thi Aur Hum Alag Ho Gaye ”
Golu: “ Fir? ”

Pappu: “ Usne Mujhe Chidane Ke Liye Apne Naye Boyfriend Ke Sath Photo Khinchva Ke Mujhe Bhej Di ”

Golu: “ Ohh, Ye To Bahut Bura Kiya Usne ”

Pappu: “ To Main Bhi Konsa Kam Hun, Utha Ke Photo Uske Baap Ko Bej Di

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook