2 pathan masjid me namaz parhne gae
2 pathan masjid me namaz parhne gae
1st pathan: chalo shukr ha namaz nai nikli
2nd Pathan: Han agr wozo k chakr me parte to namaz nikal jati
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 853 views
Similar Jokes
Some bdy texted me-
Oye joke bhej?
I replied-mein padhai kr rha hu !
After some time !
.
.
.
Reply comes !
.
Mast hai !
Or bhej !!!
by Pak101.com (few years ago!)
aik police walay ka beta exam main fial ho gaya to us nay us ko bula kay dantant shuru kar diya
uska beta bola: yeh lo 50 ropay aur mamala yaheen rafa dafah karo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bad News: Meri Car Green Hills Se Gir k Tabah Ho Gai,
Driver Moqa Per Mar Gaya,
Aap Sab Friends Se Request Hai K Dua Krain, I Hope Next Time Aisa Nai Ho Ga.
Because Ab Main "NEED 4 SPEED Underground" Khelon Ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjhoTodhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ke Ghar Navjot Singh Siddhu Ki Tasveer Lagi Hui Dekh Kar Banta Ne Puchha.
Banta: “Ye Tasveer Kyun Laga Rakhi Hai?”
Santa: “Laughing Buddha Lene Gaya Tha, Dukandar Ne Kaha Ye Latest Hai Le Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Why Girls Live Longer Than Boys?
.
.
.
.
... Scientific Studies Have Proved That
.
.
.
"SHOPPING"
Never Causes HEART ATTACKS, But,
.
"PAYING The "BILLS" Does
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Phatan bank lootne gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.
Per us k hath kuch nahi aaya.
Kyon?
Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account mein jama kar do."
by Abdul Basit (few years ago!)
Teacher Class Mein Papu Se Puchti
Hai,
Teacher: “ Chalo Papu Aaj Tum
Batao, Tumhara Favorite Writer
Koun Hai? ”
Papu: “ Mam,
.
.
.
.Aapki Beti Tina, Jo Mujhe Har
Hafte Ek Achha Letter Likh Ke
Bhejti Hai “ :p
by Pak101.com (few years ago!)
Makan Malik- Makan Kirya 500rs Hoga
Santa-leking apke Makan me chuhe Nach rhe hai
Makan Malik-To 50 rs me Kya katrina nachegi?
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha-Mis Mai apko kesa lgta hu
M:so sweet
B:To mai apne mumy-papa ko apk ghr kb beju
M-vo Q
B-taki vo hmari bat age chlaye
M-ye kya bkwas h
B-tution k liye.
by Pak101.com (few years ago!)