Ladkiyo Pe Line Marna To Pappu Se Sikho
Bas Stop Pe Pappu Ek Ladki Ko Taad Raha Tha
Ladki Ne Usko Tokte Hue Puchha
Ladki: “Mujhe Aise Kyun Dekh Rahe Ho? Tumhari Koi Bahan Nahi Hai Kya?”
Pappu: “Hai Na, Isliye To Dekh Raha Hu”
Ladki: “Kyu?”
Pappu Muskurate Hue Bola: “Wo Kya Hai Ki Meri Bahan Ko Ek Bhabhi Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!) / 927 views
Similar Jokes
Anil Ambani was sufferring from loose-motions.
He went to a doctor.
Dr asked him:Whats your problem?
Ambani:Unlimited free out going with variety of ring tones..............
by Pak101.com (few years ago!)
Hamaree light thu ab is tarah say aathee hay Faraz kay jaisay shadi kay baad larhe ki baap kay ghar athe hay
by Mazhar Khan (few years ago!)
O sms parhne wale Teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
?
?
?
Bht yad arai hai yar ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dr:tm shadi shuda ho?
Sardar:han humara shadi aurat se huwa hai.
Dr:bewakuf kia mard se shadi hoti hai.
Sardar:han hamara behan ka huwa hai na.
by Sabir shah (few years ago!)
Biwi: Mere khayal main hamari beti ki kisi Larkay k sath Setting ho gai hai...
Husband: Woh kese?
Biwi: Kyon k woh kafi dino se Balance k Paise nahi maang rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: kal jo shampoo liya tha, uska free gift do.
Shopkeeper: us pe koi free gift nahi tha.
Santa: pagal samajhta hai, uspe likha tha dandruff free.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?
Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,
FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PARROT TOOK HIS PREGNANT WIFE TO HOSPITAL 4 DELIVERY. AFTER AN HOUR DOCTOR COMES OUT.
PARROT ASKS, "KYA HUA?"
DOC : "KYA HOGA, POPAT HOGA"
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Why
You Did Not
Close Your Eyes
When
I Kisses You ?
.
.
.
Girl : Kaminay .. Last Time Eyes
Close Ki Thein, Tab Tu Ne Mere
Purse
Se 500 Rupy Chura Liye The
by Pak101.com (few years ago!)