Doctor to Ladies
Doctor to Ladies:Apka Weight 65Kg Tha,
Aaj 55 Ho Gya Hai..
Apko Koi Danger Bimari Hai.
Ladies:Sir, Zald-Baji Me Mai Aaj Makeup Kar k Nahi Aai Hu.
by Pak101.com (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
Best Evr Sign At A Petrol Pump:
"Kripya yaha Dhumrapan na karen !!
Aapki zindagi ki koi keemat ho na ho,
Petrol ki keemat bahut hai.."
by Pak101.com (few years ago!)
Kisi unknown number se Pathan ko sms mila:
"Agar tum zaheen ho to Rs.200 ka balance bhejo, aur agar hoshiyar ho to Rs.300 ka balance bhejo."
Pathan ne us number par Rs.500 ka balance bheja aur likha:
"Hum zaheen bhi hai aur hoshiyar bhi,ainda hum ko challenge na karna!"
by HAQ (few years ago!)
Girl: muzpe shayari karo na..
shayar: ye resham si julphe karti hai andhera..
ye resham si julphe karti hai andhera..
Ho ja takli aur kar de savera
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Cheel ko English Main kya Kehte hain?
Pathan: Eagle.
Teacher: Agar Cheel Beemar Hojaye to?
Pathan: Illegal
by Abdul Hannan (few years ago!)
Anti Misba: Beta batao "SUCCESFUL" main kitne
"C" aate hai?
Boy: Anti aap Ehtiyatan 3 dafa "C" laga lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan bhai mobile me pashto gane bharne hain
Dukandar;memory card hai.
Pathan;nai memory card abi nai banaya shankhti card hai.
by Sabir shah (few years ago!)
1 Billi 1 Sheikh K Ghar Sy Roti Hoi Nikli’
Ksi Ny Billi Sy RoNy Ki Waja Poochi
Billi Ny Roty Hoay Jawab Diya.
“Ik Ty MeNu Marya UttoN Mera Choowa V Kho Laya.
by Abdul Sami (few years ago!)
Sub se ziyda khushi kis waqt hoti hai?
Jb ap computer chair se uthne lagen aur light dobara aa jae.
by Sabir shah (few years ago!)
American : "our dogs find bombs"
Japanese : "our fish play footballs"
Pakistanis : "ye to kuch bhi nahi hamaray to gadhay bhi sms parh laitay hain"...
by Shak143 (few years ago!)
Banta to Lawyer: What is your fees?
Lawyer: Rs 5000/- for 3 questions.
Banta: Isn't it too high?
Lawyer: Yes, it is. What is your third question?
by Pak101.com (few years ago!)