Friend Or Girlfriend Mein Kya Fark Hota Hai?

Friend Or Girlfriend Mein Kya Fark Hota Hai?

Friend Wo Hai Jis Se Hum Udhar Lete Hai.. Aur

Girlfriend Wo Hai Jiske Liye Hum Udhar Lete Hai..

by Pak101.com (few years ago!) / 861 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sher He Karega

Akhbaar wala ek haryanavi filmon ke hero ka interview leve tha. Uste poochan lagya,

"Jungle mein thaare aage sher aaje to tum ke karoge?"
Hero bolya,

"Arre manne ke karna se, pher to jo bhi karega woh to susra sher he karega!"

by Pak101.com (few years ago!)
ik Bhakt Ashram me ja ke

ik Bhakt Ashram me ja ke Swami Ji se bola: Swami Ji, mera Puja e mann nai lagta! kya karu?

Funny Swami Ji: Us Puja ko mere pass bhej do, shayad mera man lag jae.

by Pak101.com (few years ago!)
1 Amma Bus Conductar ko

1 Amma

Bus Conductar ko Roz Kaju or Badaam Khanay ko deti thi.

Conductar: AMMA, aap mujhe Roz ye Kyun deti ho?

Amma: Beta, Daant to rahe nahi, Choos kar Phenk dena Theek Nahi Lagta...:i hai.;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Ali ne apni girl friend ko date par bulaya,

Dosri GF (Second Girl Friend Time)

Ali ne apni girl friend ko date par bulaya,
Wo late aai,
Girl: Kiya mai late ho gai?
Ali: Falak pe chaand sitaaron ko nend aa rahi hai
Dosri ka time ho gaya, tu ab aa rahi hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pakistani Actresses

Ager trains k naam Pakistani Actresses k naam pe hotey tou khabrain aisi hotin:

Aaj Reema overload ho kr gai!!

Saima k neechay aa k aik banda halaak!!

Accident main Shahida Minni ki pichli bogi tabbah!!

Tez raftaari ki wja se LAILA patri se uter gai!!

Meera pe charhne waalon ki tadaad main izafa!!

Nirma chalte chalte band ho gai!!

Khushbu ki body change karne ka faisla!!

Nargis per ghair qanooni tor per charhey huay 7 afraad ko saza!!

by Mohammad Ali (few years ago!)
90 Pe All Out

Misbah: Sachin Ko 100th Century Nhe Bnanay Dengy!

Afridi: Mgr Hm Usy Rokengay Kesy? Wo To Form Mn Hy!

Misbah: Hm 90 Pe All Out Hojyengy

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor To a Kid

Doctor To a Kid-Hav U ever had trouble with "Appendicitis"
-
Kid-Yes!
-
Doctor-When?
-
Kid-When I tried to Spell it!

by Pak101.com (few years ago!)
Banta sent sms to Santa

Banta sent sms to Santa: Bhejne wala mahan, padhne wala gadha.


Santa got angry and replied: Bhejne wala gadha, padhne wala mahan.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Haseena Per Nigaahe Thahri Thi

Ek haseena per nigaahe thahri thi,
uski aankhe jheel se bhi gahri thi,

Thak gaya main use I love u kahte kahte,

phir pata chala yaar wo to bahri thi

by Pak101.com (few years ago!)
Bina Sui Ke 14 Injection

Munna bhai: Abe circuite bata, agar bina dato ka kutta kate to kya karne ka?

Circuite: simple he na bhai, bole to bina sui k 14 injection lagane ka.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook