Doctor To a Kid
Doctor To a Kid-Hav U ever had trouble with "Appendicitis"
-
Kid-Yes!
-
Doctor-When?
-
Kid-When I tried to Spell it!
by Pak101.com (few years ago!) / 891 views
Similar Jokes
New Teacher:
anybody who thinks he is stupid, stand up
pappu stoodup
Teacher: R U stupid?
Pappu: “nhi, Aap akeli khari theen mujhe acha nhi lag raha tha”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta sent sms to Santa: Bhejne wala mahan, padhne wala gadha.
Santa got angry and replied: Bhejne wala gadha, padhne wala mahan.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, lao chabi tala main khol deta hoon
Aur phir sharabee ne kaha, Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-kaha ja rahe ho?
Banta-Police Station,Mere ghar chor aya he
Santa-BV ko akela chod dia
Banta-Nhi,usne chor ko baho me jakad rakha hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aaj ki taza khabar: Sardaar ne apni sagai tod di. kyunki ladki kuwari thi, sardaar ne socha - jo aaj tak kisi ki nahi hui,wo meri kya hogi...!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Dehati Aurat Check Cash Kerwany Bank Gai
Clerk :Yahan Sign Karo
Aurat :Kaise?
Clerk :Jaisy Khat K Akhir Mei Likhte Hain
She Wrote:Faqat Tuhadi Kakay Di Maa
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar Jee As A Director :
U Should Jump 2 D Swimming Pool 4m 100 Ft Height
Hero:I Don’t Knw Swiming
Sardar Jee :Oye Don’t Worry Yaar Pool Is Empty …
by Pak101.com (few years ago!)
Master- 2 me se 2 gye to kitne rhe.
Sardar-samjh me nhi aya masterji.
Mster-Beta tumare pas 2 Roti h,tumne 2 roti khali,tumare pas kya bacha? Sardar-sabji..!
by Pak101.com (few years ago!)
“Loffer” or “offer”
mein keya ferq hy?
agr koi lerka kise lerki ko
propose kare to “loffer”.
agr koi lerki kise lerka ko
propose kare to “offer”.
Had hogae yar..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa and banta sending sms 2 their gfs.
Santa:mai tere mobile se apni gf ko sms bheju dekhte hain kya kahti hai?
Banta:No,agr usne handwriting pehchan li to?
by hearthackervsgirls (few years ago!)