Tezi se garri chalate ho
Major Rohail: Jab tum itni tezi se garri chalatey ho
To mujhe bohat darr lagta hai.
Driver: Major Sahab aap b meri tarha ankhen Band
kar liya kro.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 888 views
Similar Jokes
Income Tax Officer Hans Raha Tha
Clerck Kya Hua?
Mallika sehrawat Ka File hai
To Kya Hua
Officer Kapre Pahanti Nahi Aur Laundry Ka Bill 11 lackh Bataya Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Patni: Mein toh sochti thi hamara sath janam janam ka hai….lekin swamiji ne kah rahey they ke swarg mein pati patni ko saath rehne nahi dete……
Pati: Darling isiliye usse swarg kehete hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Boss hangs a notice on his office door, "I am D boss, don't forget"
When he returns from lunch sum1 had written "Ur wife called up she wants her notice board back!:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi me aik sardar boht dair se khana kha raha tha kisi ne poocha kab tak khao gy
sardar.. Me tu khud tang aa gaya haan. ki karan card tay likha tha .......KHANA 12 SE 2 tak..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dhongi Baba: Beta Tujhpar Ek Khatarnak Chudail Ka Saya Hai…
Pati: Baba Jaban Sambhal Ke Baat Karo Aur Khabardar Meri Biwi Ki Baare Mein Kuch Ulta Seedha Bola To…
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher said to Sardar: Write here your best friend’s name in English.
Sardar wrote: ‘ Beautiful Red Underware’
Teacher: What’s this mean?
Sardar: His name is Sundar Lal Chaddi
by Pak101.com (few years ago!)
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Waiter:
Would You Like Your Coffee Black
Sardar:
What Other Colours Do You Have?
by Pak101.com (few years ago!)
manish ko uska sasur jute maar raha tha anish :
Kyu maar rahe ho ise? Sasur : Maine ise Hospital se
SMS kiya.Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare
friends ko forward kar diya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar is sms ko delete kiya to kutta..
Forward kiya to chutiya..
Save kiya to haraami..
Kuch nahi kiya to gandu..
Reply kiya to bharwa..
Ab ker le jo ker sakta hai..
Ghussa huwa to gand phaar dun ga..
Or muskuraya to chod dun ga..
Or agar mujhe dubara fwd kiya to lulli kaat dun ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)