3 Famous Pakistan Mill
There are Famous mills in Pakistan
1. Sugar Mill.
2. Cotton Mill.
And the most Famous is.
3. Beta Tu zra Bahir Mill..
by Mazhar Khan (few years ago!) / 719 views
Similar Jokes
Ek Indian ja raha tha Pathan say takar ho gy.
Indian: Men shama chahata hn,,
Pathan: Shama ko hum bhi chahta ha lekin Uska
baap nahi manta ..!:-o
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar:
Yaar Aaj Mujhay Ajeeb Msg Aaya
Or Mera Mobile Off Hogaya.
Pathan:
Aisa Konsa Msg Aya?
Sardar:
Battery Low.
Pathan:
Send Kar…
Sabko Tng Karengy.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta to Santa: Tumhaare income ka source kya hai
Santa: Maine apne upper ka portion kisi ko rahane kiraye par diya hai
Banta:kamaal hai wo pure din tumaher upper kaise rahata hai
by Pak101.com (few years ago!)
Larki: Main shaadi ke baad tumharay saray dukh baant lun
gi.
Larka: Mujhay tou koi dukh nahi hai.
Larki: Main shaadi ke baad ki baat kar rahi hun.
by @irha@ (few years ago!)
Santa: Yaar Kitni Ajeeb Baat Hai, Ladke Mar ke Bhoot Ban Jate Hain.
Banta: Aur Ladkiyan?
.
.
.
.
.
Santa: Chudail Ki Chudail rahti hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Orkut te kudi fasai,
Facebook te gal chalai,
Twitter te ma-bapu nu milai,
Yahoo te divorse ho gaya,
ess bahane yaara da computer Da course ho gya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher -
Agar tumhara dost or girlfriend,
kashti me doob rahe ho to tum kise
bachaoge..? .
.
.
.
Student – Marne do dono ko.!
.
.
.
. Teacher- kyu.?
.
.
Student- Saale dono 1 sath 1 kasti mein
kar kya rhe the
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
1 Old Lady ne ATM ke pas SAnta se: Beta mera
Balnce check kArdo..
SAnta ne usko Dhakka de diya,
Lady gir gAyi..
SAnta- tumhAra Balance kharab hAI amma..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewer: Just Imagine You Are On Third Floor And It Catches Fire
How Will You Escape?
Sardar: Simple
I Will Stop My Imagination!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar darakht pe ulta latka howa tha
.
Friend: Tu darakht pe kion latka hai?
.
Sardar: Sar dard ki goli khayi hai kahen pait mai na chali jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)