Sharmati hai
Sardar apni bemaar murgi bechne bazar le gaya
Admi is ka sar necha kiun hai?
Sardar;ye dehati hai shaher me aa k sharma rahi hai
by Sabir shah (few years ago!) / 987 views
Similar Jokes
Baap (betay say): Tum nay tareekh mein itnay
Beta: “ Abbu tareekh kay parchay mein ziadah tar sawalat aisay puchay gaye the jo meri paidaish say pehlay kay the.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Father: Anjali Ko Dekho, 1st Division Se Pass Hui Hai.
Bhavesh:Haan,Use Dekhta Raha Tab Hi To Main Fail Ho Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:yar kende ne zindgi 4 dina di ey. banta:aho!
banta:te fer test match kyn 5 dina da honda ey?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Santa ye batao tense kitne tarah ke hote hai?
Santa : Teen maidam.
Teacher : Teeno ke ek-ek example batao.
Santa : Madam, meine kal aapki beti ko dekha tha. Aaj mein ussey pyar karta hu aur kal mein ussey bhaga kar le jaunga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Sardar ne FootPath ko Rang krne ka theka lia
1st day Us ne 3 Kilo Meter Rang kiya
2nd day 2 KMOr
3rd day 1 KM..
1 admi ne puchaKia baat hy Sardar G?1st day 3 KM2nd din 2 KM3rd din 1 K.M Rang kiya hy,Is ki wja?
Sardar bola:PAA G Rang da daba v te wekho kinni door peya æ.....
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kanjoos baap k bete ne
kha:"Papa meri GF pregnant ho gayi hai. 50,000 mang rahi hai, CHUP rehne ke"
.
Kanjoos ne khamoshi se paise
de diye. 2 mahine baad dusra beta bola:"Meri GF pregnant hai
75,000 mang rahi hai.
.
Kanjoos ne khamoshi se de
diye. 6 mahine baad Kanjoos ki
kuwari beti boli: "Daddy, I am
pregnant!"
.
Kanjoos ne usko gale se
Lagaya Aurkaha: "Shabaash beti, Ab paise leneki baari hamari hai"..:p
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Operation Me mujhe Kuch Ho Gya To Doctor Se Shadi Kar Lena
Wife: Aisa Kyu Kah Rahe Ho?
santa: Q Ki Badla Lene Ka Yahi Tarika he
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha: Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
Aur Tum Wheeling Kar Rahy Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji Standing Below A Tube Light With A Open
Mouth..
WHY?Because His Doctor Advised Him “Todays Dinner Should Be Light”
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Ye sala College ka fullform kya hota hai?
Circuit: Apun ko malum hai na bhai
C-Come
O-On
L-Lets
L-Love
E-Every
G-Girl
by Pak101.com (few years ago!)