1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha
S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia
Sipahi!Sir Akhri Shart,
Wo B Apse
Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.
S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai
Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga
S.H.O!Thek Hai
5000 Ki Shart Lg Gai
Sipahi Ne pent utrwy
5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia
Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka
0r Rony Lgy
S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?
Staf
ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 887 views
Similar Jokes
Johnny was playing outside when he really had to
go to the bathroom. He runs in and his grandma
was about to take a shower. He looks at her
crotch and says, “Whats that?” She says, “Well,
it's a beaver, Johnny.”
The next day the same thing happens, only his
mom is taking the shower. He says, “Mom I know
what that is. It's a beaver, but I think grandma's
is dead because it's tongue is hanging out.”
by khalid hussain (few years ago!)
munna bhai: amirican rastrapati sala kaha rehta hai....?
circut: dhobigath pe....
munna bhai: dhobigath bole to.....?
circut: bhai englih main usko washington kehte hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko bar bar "I love you" ka msg araha tha
.
Dost ne pocha: Khair hai? Aaj tu boht "I love you" ke msgs arahe hain !
.
Sardar: O jee aaj mai galti se BEWI ka mobile laya hon eslie !
by Pak101.com (few years ago!)
mein tumhy bangla dilaonga
boy: mein tumhy bangla dilaonga
car dilaonga gold k dhiar laga dunga...
girl: acha ye batao shaam ko park aao gy...???
boy: haan agar dost ny bike de di tou....
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar bivi se: aaj keya pakaya hai?,
bv: zeher,
shuhar: acha phir tum kha kar so jao, main der se aaon ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl to Pathan:Tm Khali Pait Ktna Apple Kha Skta Hy?
Pathan:4
Girl:Nhi!Sirf 1,Kiuki Usky Baad To Tmhara Pait Khali To Nhi Rahega Na
Pathan:Wah Yara Kamal Hogya!Hm Apny Dost Ko b Batayega..
Pathan,Dost Sy:Tm Khali Pait Ktna Apple Kha Skta Hy?
Dost:5
Pathan O Yara!Tu 4 Bolta To Itna Mazedar Joke Sunata!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: I tried your number so many times, it always said 'Switched Off'!"
Banta: Nahi Pape, It's my HELLO TUNE!
by Pak101.com (few years ago!)
Reporter: Khan SAB platform par khare sb pathan kese mar gye?
Pathan: Aik elan hua k train platform par aa rahi hai sab ne jan buchanay k liye patri par chalaang laga di
Reporter: Phir aap kese bach gye?
Pathan: Main khudkukshi k lie patri par leta tha ye elan suna to mein platform par ja kar lait gya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar got a job in AIRTel
custmr: Hello my AIRTEL sim loked what 2Do?
Srd: y don take tention remove airtel sim put BSNL,thank u 4caling
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail: Jab tum itni tezi se garri chalatey ho To mujhe bohat darr lagta hai.
Driver: Major Sahab aap b meri tarha ankhen Band kar liya kro.
by Pak101.com (few years ago!)