Sardar 1: Why we drink water?
Sardar 1: Why we drink water?
Sardar 2: I don’t know.
Sardar 1: Silly person we drink water because we can’t eat it.
by Pak101.com (few years ago!) / 1016 views
Similar Jokes
A couple drove several miles down a country
road, not saying a word. An earlier discussion had led to an argument, and neither wanted to concede their position.
As they passed a barnyard of mules and pigs, the wife sarcastically asked, "Relatives of yours?"
"Yep," the husband replied, "In-laws."
by Pak101.com (few years ago!)
2 Sardar Watching Match When Dhoni Hits A Boundary
1st- Dekho Dekho Goal Hua.
2nd- Abe Tu Sardar He Rahe Ga
Goal Is Me Nahi Cricket Mein Hota Hai. . .:-)=P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Sardar ko telenor me operatr ki job mil gae,
pehlay hee din usy mar k nekal dia.
Becoz 1st cal: Sir meri telenor ki sim blok ho gyi hai,
Sardar: Tay paagla Zong Le ley.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Paise wala aadmi:” aaj mere paas
14 cars
18 dukaan
4 Bangle hain..
Tumhare paas kya hai ??
.
.
.
.
.
.
.
Gharib aadmi:” mere paas 1 beta
hai,
jiski girlfriend teri beti hai…:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 larka pathan se: Mai agar chahun to saray Pathano ko Jannat
se nikaal kar Jahanum main la sakta hun.
Pathan: Kis tarah yaara?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Mufti Asif Ali Zardari Apni Book
(Sheri Rehman k Jalwe)
Men Farmatay Hen.
Chicken Broast Aise Pakao k Kacha Na Ho.
Or
Muhbt Aise nibhao k Bacha Na Ho.
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar got job in a telenor call centre.
Customer: telelenor sim blocked what to do?
Sardar: dont take tension remove telenor &
put warid sim.
Thank you for calling ufone.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A sirdar was talking on telephone.
Friend: “Kis se baat kr rhe ho?”
Sardar: “BV se?
Friend: “Itne pyar se?”
Sardar: Tmhari hai…
by Pak101.com (few years ago!)
7 sadhu 7 chatai par dhyaan lagakar baithe the.
Ek Aadmi aata hai aur sabse bujurg sadhu ko
pranam kar poochta hai: Maharaj ladki nahi pat
rahi hai, kya Karoon?
Woh sadhu sabse chote sadhu ko pukarta hai aur
kehta hai: chotu ek aur chatai laga de beta...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Main aur meri girlfriend shaadi kar rahe hain...
Banta: mast, Kab...?
Santa: Meri 7th Dec ko
aur uski 13th Feb ko..!
by Pak101.com (few years ago!)