Thank you for calling ufone
Sardar got job in a telenor call centre.
Customer: telelenor sim blocked what to do?
Sardar: dont take tension remove telenor &
put warid sim.
Thank you for calling ufone.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 858 views
Similar Jokes
Teacher: Hero Bhadur Hota Hai, Heroin Khubsurat Hoti Hai, Tum Kia Banna Chahtey Ho? Bhadur Ya Khubsurat? Student: Dono, Yani . . . "Heroinchi"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: yar tu kisi k ghar afsos k liye gaya tha, itni jaldi kaise agaya?
banta: abe yaar 1 ghante baitha raha,
majaal hai jo kisi ne hans k baat ki ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Mom to bache:jo meri baat maany ga aur mere aage bilkul nai bole ka me use gift dun gi
chota bacha:lo g is tarah to sare gift abu k hon ge
by Sabir shah (few years ago!)
Twin babies born in a SARDAR's House.
Twin babies born in a SARDAR's House.
SARDAR G could not sleep whole night Continuosly thinking?
?
?
?
?
?
?
?
Who is the father of second !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Police:park me aisy kiun bethay ho?
Admi:hum donon shadi shuda hain
police:to ghar me betho
admi:es ka shohar aur meri bv mind karte hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar ji: apko kbi ksi se pyar hua?
Haan yaar!
Par wo manti hi nhi!
Kya kahti hy?
Kehti hy
””I LOVE U 2?”
Pta nhi ye doosra kanjar kon hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa's son:
Papa agar aap ko 10 Rs aur 5 Rs raste mein pade miley to aap kaun sa note uthaoge?
Santa : 10 Rs ka
Son: Isliye aap per joke bante hain...
Dono bhi to utha saktey the na...
by Pak101.com (few years ago!)
Papa: Nalayak Itni Raat Ko Kahan Se Aa Raha Hai ?
Bholu: Apni Girlfriend Se Milne Gaya Tha
Papa: Kis Liye ?
Bholu: Haan Papa, 7-8 To Kis Le He Liye
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi ko raaste mai patthar
mila..
Us par likha tha "isse palat do,
kuch ban jaoge
.
.
.
.
"Jaise hi usne palta dusri taraf
likha tha...
.
.
.
.
.
'Mubarak ho tum Bewkuf Ban
Gaye..
by Asim Raza (few years ago!)
Sardar looking at name plate of air hostess above her left Breast.. Teena.
Sardar : that’s cute name…
DOOSRY walay ka naam nahin rakha kya??:-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)