Baap: Beta!
Baap: Beta! zindgi me kbi Chars na peena,
wrna wo jo aagy 2 Aadmi ja rhe hn,4 nzr aaen ge,
Beta: "Mgr Abbu! wo to 1 Aadmi hai!" :
by Pak101.com (few years ago!) / 1160 views
Similar Jokes
Beta:"Mom, Love marriage karne se ghar wale naaraz hote hain kya..?"
.
.
Maa:"Tu zaroor kisi chudail ke chakkar mein hoga,
aur ye sab tujhe usi
daayan ne kaha hoga....
Ladkiyan to bas ladkon ko phansane mein hi lagi rehti hain.. Jahan Acha Ladka dekha
shuruho gaye...
Beta in se bach ke rehna ye bahut makkar aur KAMEENI hoti hain, aur inka to khandan bhi…........"
Beta:"Bas maa, aisa kuch nahi hai,
Wo to Daddy bata rahe the ke Aap Dono ki Love marriage hui thi..":D =))
by Pak101.com (few years ago!)
A Pathan goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead.
The manager comes running and asks him, "Khan Sahab , aap kya kar raheho?"
To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai, "Wash Basin"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek baat hamesa yaad
rakhna..
2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.
1) Samose ke sath extra chatni...
Aur
2) without boyfriend wali acchi patni....!
by Pak101.com (few years ago!)
Student:-sir, kya aap mujhe us kaam ke liye bhi saza denge jo main nahin kiya hai?
Adhyapak:-nahin nahin,bilkul nahin.
Student:-sir, maine aaj ka homework nahin kiya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Yaad Tumhari Ati Hy Funny Udu Jokes
Tum Dor Sahi Majbor Sahi Par Yaad
Tumhari Ati Hy, Tum Sans Wahan Par
Lyti Ho Or Badbo Yahan Par Ati Hai…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
My Grand Father Lived For 96 Years
He Never Used Glasses
Sardar :Ya I Know
Few People Drink
Directly From Bottle
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..
Us ne Sirf Chhat Ko
"White" Paint Kiya..!
Aur
Baqi Deewaron Pe Likh Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
."Same As Above":
by Abdul Basit (few years ago!)
PIA ki flight me Captain anouncment k bad mike Off krna bhoL gaya…
Captain apne co-pilot se: Ab me 1 cup coffee piyun ga phr Air hostess ko kiss kroga.
ye sun kr 1 air hostes mike OFF krne bhagi to gir gai.
Sath betha pthan: O Khuda Ka Bandi Aram se Jao pehle wo cofee piye ga….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pessenger: Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan: Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger: Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan: Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta
by Pak101.com (few years ago!)
Sharabi DAARU se tang aa gaya
Aur botlain tornay laga
1st tori or bola:
Teri waja se meri nokri chali gai
2nd tori or bola:
teri waja se mera ghar tabah hua 3rd tori
by Tanveer Hussain (few years ago!)