Ajnabi se Baat
Pessenger: Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan: Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger: Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan: Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Sardar (Apne Bete Se Bola):
Bevakuf…
Kaisa Machis Leke Aaya Hai
Ek Bhi Tili Nahin Jalti
Beta :
Kya Baat Karte Ho Papa
Sab Tili Test Karke Laya Hu
by Pak101.com (few years ago!)
PUPIL: I plan to do absolutely nothing for the next
three months.
TEACHER: That should be easy You've had nine
months of practice doing that in school.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
aaik pathan darwaza khol k naha raha tha
kisi ne poocha LaLa aisa kion karte ho ?
Pathan : yara ham ko shak he khamein darwaze ke neechey se koi dekhta he…….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Main Ne Jo Apni Girl Friend Ko Kaha
Kay PARDAY Mein Raha Karo Jaan.
Us Ne Police Ko Keh Diya
My Boy Friend Iz Taalibaan.
(‘.’)
//”/ Oh Teri
_/”_ Khair.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek pathan cycle pe larki k samny zor se gira aur jaldi se khara ho gaya
larkih Oh my GOD
Pathan:Hum aisy he utarta hai..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Doctor: What seems to be the trouble?
Patient: Doctor, I keep getting the feeling that
nobody can hear what I say.
Doctor: What seems to be the trouble?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Ladka Rishta Mangne Apni Girl Friend Ke Ghar Gaya Taki Unki Ab Jaladi Hi Shaadi Ho Jaye,
Lekin Waha Ladki Ke Baap Ne Ladke Ko Bahut Mara Utha-Utha Ke Patka,
Maar Khane Ke Baad Ladka Utha Aur Bola: “To Main Inkaar Samajhu?“
by Pak101.com (few years ago!)
Hazaron Saal Uski Maa Karti Rahi Us K Baap Se Gaddari..
.
.
.
.
.
.
Tab Kahin Jaa Kr Paida Hua Asif ali Zardari…
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi shaadi ki party me DJ ne puchha: Kab tak
bajaana hai?
Host: 8-10 peg tak baja lo, uske baad to ye sab
generator ki aawaz par bhi naach lenge!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jee bhar k rone de aaj mujhe
Ae
=bhai g=
1 hi Larki Ka nmbr tha namaz k bad MOLVI ki baaton me aa k delete Kar diya.
('-')
<( )>
//
by Mazhar Khan (few years ago!)