Mr Funny ik TV showroom me jata hai.
Mr Funny ik TV showroom me jata hai.
Funny: Kya aap ke pas color TV hai? Salesman: Yes.
Funny: Mere ko ik green vala dena.
by Pak101.com (few years ago!) / 1082 views
Similar Jokes
MATHS Teacher To Our Brilliant Sardar How Can U Distribute 8 Apples
Among 6 People Equally?
Sardar: Juice Bana K De Do Na Madam.
by Pak101.com (few years ago!)
2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha
by Mohammad Ali (few years ago!)
A man in a hurry taking his eight-year-old son to school made a turn at a red light where it was prohibited.
"Uh-oh, I think I just made an illegal turn!" the man said.
"It's okay, Dad," the boy said, "The police car right behind us did the same thing."
by Pak101.com (few years ago!)
Boy-I Love U
Girl-Sorry.. Muje Dusra Pasand H, Uski BMW Hai
Boy-Are Maine Aj 10kg "PYAAZ" Kharide He
Girl-Ohh.. Sorry Dear
I LOVE YOU TOO !:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Challange
Pathan ny challange kiya k
Woh minar-e-pakistan ko apne sar par utha kar peshawar ja sakta hai.
Hazaron log ikthay ho gaye...
Pathan bola: bus isey utha kar mere sar par rakho tum...!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Father: what do can you do for my daughter
Father: You are ignored
Boy: Y?
Father: I need someone who live for my daughter not who die and leave her alone
MORAL: Ziyada sahnpatti bi thek nhi hoti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:There is a frog,Ship is sinking,potatoes cost Rs 3/kg . Then,what is my age?
STUDENT:32 yrs.
Teacher:How do you know?
STUDENT:Well,my sister is 16 yrs old and she is half mad
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ki Girl-Friend Ne Usko Dikhane Ke Liye Date Pe Short Kapde Pahne Aur Puchha.
Ladki: “Main Young Lag Rahi Hun Na?”
Pappu Muskurate Hue: “Arey Pagli Ye Bhi Utar De, Bilkul New Born Baby Lagegi“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:bijli kahan se atti hei???
Student:mere mamu k ghar se!!!!!!!
Teacher:wo kase?!!!!!!!!!!!!
Stdnt:jab bijili jati ha tu papa kehty hen ''Salon ne phir bijli band kar di........'''''
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Star Plus Aur Colors Ka Ek Fayda To Hai,
Jab Ghar Wale Inko Dekh Rahe Ho,
Kitni Der Bhi Phone Pe Kisi Se Lage Raho,Koi Tension Nahi.
by Pak101.com (few years ago!)