Shadi ki raat

Memon Shadi Ki Raat Main Bv Se:
Apna Haath Dejye..
BV Ne Sharma K Kalai Aagay Barha Di Or Ankhain
Band Ker Leen,
Jab Thori Der Me Ankhain Kholeen To Memon Marker
Se Haath Pe
Ghari (Watch) Bana Raha Tha…
B.V: Ye Kia?
Memon: Moo Dikhaee…

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 911 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan U.K Gaya

Pathan U.K Gaya
Airport Officer Ne Naam Pocha

Pathan: Umar Daraz Khan

Officer: English Mei Bolo

Pathan Kuch Dair Sochny K Baad: Long Life Khan

Peche Sardar Khara Tha
Wo Bola:
I M Beautiful Red Underwear

Officer:What?Sardar:Mera Naam Hai Sundar Laal Chadda

by Pak101.com (few years ago!)
Funny

Husband: may tang agaya hun
.
.
Har cheez may meri Car mera ghar
mera mera karti ho
.
.
Kabhi hamara bhi keh dya karo..
.
Ab kiya dhoond rahi ho rahi ho?
.
.
Wife:
.
.
.
hamara duppata..:P:P

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ashik ban gaya

Ashik ban gaya,Mat karo waar,
Bura nahee ye pyaar,Bura hai intezaar.
Letter diyaa to, Thappad mat maro yaar,
Bura nahee ye ikraar,Bura hai inkaar.
Sharaabee bana to,Mat dalo ilzaam,
Bura nahee ye jaam,Bura hai anjaam.

by Mazhar Khan (few years ago!)
35 Sal Ki Lady Balcony Se Niche

35 Sal Ki Lady Balcony Se Niche
Kachre Ke Dibbe Me Giri.
.
.
.
.
….
.
Ya Dekh Kay Santa Nay Kaha
Husband Zyada He Shokeen Lagta Hai
Werna Abhi 5 10 Saal Aur Chal Sakti Thi

by Pak101.com (few years ago!)
P.P.P ki darindagi ka aik aur jeeta jaagta saboot

P.P.P ki darindagi ka aik aur jeeta jaagta saboot,
Korangi me quetta hotel ke 3 masoom pathano se



"Naswar" cheen li, teeno pathano ne tarap tarap ke jaan dey di....

by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa Doctor saab 1 pareshani

Santa- Doctor saab 1 pareshani hain ki main jab bhi nahata hoon geela ho jata hu!

Doctor - kal se nahate samay nal band kar liya karo

by Pak101.com (few years ago!)
Tofani barish! Adhi raat!

Tofani barish!
Adhi raat!
Admi Pizza Hut pe pizza lene aya.
Waitr: Ap married ho?
Admi:Kameny to kya aise tufan mæ koi Maa apne betay ko pizza lene bheje gi?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
ust Friends: Never ask for food

ust Friends: Never ask for food
Best friends: Are the reason you have NO food
Just Friends: Call your parents Mr/Mrs
Best Friends: Call your parents Dad/Mom
Just Friends: Have never seen you cry
Best Friends: Cry with you
Just Friends: Borrow your stuff for a few days, then give it back
Best Friends: Keep your stuff for so long, you forget it was ever yours
Just Friends: Know about you
Best Friends: Could tell things about you you didnt even know yourself
Just Friends: Would knock on your front door
Best Friends: Walk right in and say – I am home
Just Friends: Will help you when you fall over
Best Friends: Will jump on you and shout – Dog pile…
Just Friends: Are around for a while
Best Friends: Are for life
Just Friends: Say ‘love you’ in a joking manner
Best Friends: Say ‘i love you’ and they mean it
Just Friends: Will read this
Best Friends: Will steal this

by Tanveer Hussain (few years ago!)
bus aur larki ek jesi hoti hai

Boy :- buss aur larki ek jesi hoti hai.,.,

ek jaati hai ,,
to
... dosri Aati hai.,.,

GIrLs :-
Rakshey aur Larhky .,

ek jesy hoty hai,.,

ek ko bolao 4 chaly Aaty hain,,,

by Pak101.com (few years ago!)
Funny

;;YAD RAKHO TO DIL K QAREEB HA








;;YAD RAKHO TO DIL K QAREEB HAIN HAM ;;;SSSSS;;



BOL JAHO TO FASLAY HAZAR HAIN;

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook