Will you marry me
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes
yes i will !!
This iz Cheating..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 964 views
Similar Jokes
America Se 1 Pathan Ne
Apni Maa Ki Dead Body Pakistan Bheji Jis K Saath Letter Tha
K Ama Ki Dead Body Aap Ko Mil Gai Ho Gi,
Ama Ne Jo Kapron K Ooper
2 Shirts Pehni Hyn Wo Bhaiyon K Liye,
Left Hand Me Jo Ghari Hy Wo Baaji K Liye,
Jo 5 Socks K Jory Pehny Hyn Wo Sab K Liye,
Ama K Sirhany K Nechay
Jo Choclates Hyn Wo Papu K Liye,
Ama K Balon Mai Jo Ponyan Hyn
Wo Pinki K Liey Hai Or Agr Ksi Or
Cheez Ki Zaroorat Hui
To Jaldi Bata Dena Abba Ki B Halat Kharab Ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar key promotion ho gayi executive se manager
wo ghar gaya b.v ko new style main bataya tu aj raat manager naal soye gi’ b.v behosh
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1st Girl: Muje Mere lover ke sath bike
Pe jate mere Papa ne dekh liya.
2nd Girl: Acha Phir Kya hua????
1st Girl: Fir kya, papa ne BUS ke paise wapas maang liye
by Pak101.com (few years ago!)
Medical College ki Larkiyan
Sardar: Agr khjoor k darakht pe char jaon to kia engineering college ki larkian nzer aen gi?
Pathan: Han! Or hath chor de ga tu medical college ki bhi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
aik admi porani se car par hotel aya or hotel ke molazim se bola , “bhai zara car ka khyal rakhna main zara chai pine jar raha hun” thori dair bad aa kar is ne molazim ko do rupy tip di,molazim ne kaha, “do rupy or dijye”.is admin ne herat se poucha ke, “woh kis liye,molazim ne kaha keh do rupy sarmindagi ke.kune ke jo bi yahan se guzrta tha is car ko dekh kar yehi samajta tha ke yeh car meri hay.
by Abdul Basit (few years ago!)
Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya
tha but lagta hai
hamaari shaadi nahi ho paayegi
Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?
kya boley woh.
Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Will you stop looking at the clock at the
wall and pay attention?
Pupil: Time will pass, but will you?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband wife ko English sikha raha tha.
Wife dopehar me husband se: dinner lo Ji.
Husband Jahil ye dinner nahi lunch hai.
Wife: Jahil tu, Tera baap, Tera Sara khandan,
ye raat ka bacha hua khana hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Punjabi cycle pe faqeer k pas se guzra,
faqeer:ALLAH k naam pe kuch de do.
Faqeer:chal pichay beh tenu k jhootay dewan
by Sabir shah (few years ago!)
1 sardar g
ki car k peeche likha tha:
“SAWAN KO ANEY DO”
Peeche se
aik pathan ne
truck thok diya.
Truck par
likha tha,
“AAYA SAWAN JHOOM K”
by hearthackervsgirls (few years ago!)