“Attention Deficit Hyperactive Disorder”..?
Professor:
What is
“Attention Deficit Hyperactive Disorder”..?
Studnt:-
Jinga Lala hurrRrr…
Prof:
ye kya tha…?
Studnt:-
pehly ap batain wo kya tha
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
Chand bhi kiya ajeeb cheze hy
.
.
.
zalim jis me
.
.
.
.
bachpan me Mamu & Jawani me Januuu Nazar Ata hyyyy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Chinki Se College Mein Ek Ladke Ne Pucha.
Boy: “Tumhari Age Kya Hai?”
Chinki: “20 Years”
Boy: “Juthi, Tumne To 5 Saal Pahle Bhi Yahi Batayi Thhi”
Chinki: “Dekha, Ladkiya Juban Ki Kitni Pakki Hoti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar ab tu mujhe SMS kyu nhi krta?
Banta: Petrol mehnga ho gya hy.
Santa: Petrol & SMS?
Banta: Easy load karvane k lye ghar se 10 km
Dur bike pr jana prta hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Memon Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..
Us ne Sirf Chhat Ko
"White" Paint Kiya..!
Aur
Baqi Deewaron Pe Likh Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
."Same As Above":
by Pak101.com (few years ago!)
Jaani Jaani Ji Abba,
Shakkar khare potte…nai bawa,
Jhoot bolra re,
Muh khol re haramzadi…ha haa haaa
by Abdul Hannan (few years ago!)
Dr. Apki bv sirf 5 ghante ki mehman hai i m sory. Husband: koi bat nai dr.sahb jb 25 saal nikal gye to 5 ghante b nikal hi jayenge
by Pak101.com (few years ago!)
1 LADY APNE BOY FRND K SAATH GHUM RHI THI
,
ITNE ME USKA HUSBND AGYA OR USKE Boy Frnd
KO
PITNE LGA.
.
LADY-MAR SALE KO,APNI BIWI GHUMATE NAI
,
DUSRE KI BWI KO GHUMANE LE ATE H.
.
(fir boyfrnd ko josh aya gya or wo husbnd ko mrne
lga)
lady-mar sale ko,na khud ghumane le jata h na kisi
or ko
ghumane deta he
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sir 2 me :Padai karo varna koi tumhe job nai dega
Me 2 sir :Padai wo log krte h jise job chahiye ham to job dene walo me se hai
by Pak101.com (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:
Tum KUTTE per Mazmoon likh
ker lane ka kaha tha
Student:
Mujh 14 Saal k liy jail nai jana
Aap samajh to gaye he hon gaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)