“Attention Deficit Hyperactive Disorder”..?

Professor:
What is
“Attention Deficit Hyperactive Disorder”..?

Studnt:-
Jinga Lala hurrRrr…

Prof:
ye kya tha…?

Studnt:-
pehly ap batain wo kya tha

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 910 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Chand bhi kiya ajeeb cheze hy

Chand bhi kiya ajeeb cheze hy

.
.
.

zalim jis me

.
.
.
.

bachpan me Mamu & Jawani me Januuu Nazar Ata hyyyy

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Chinki Se College

Chinki Se College Mein Ek Ladke Ne Pucha.

Boy: “Tumhari Age Kya Hai?”

Chinki: “20 Years”

Boy: “Juthi, Tumne To 5 Saal Pahle Bhi Yahi Batayi Thhi”

Chinki: “Dekha, Ladkiya Juban Ki Kitni Pakki Hoti Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
SMS & Petrol

Santa: Yaar ab tu mujhe SMS kyu nhi krta?

Banta: Petrol mehnga ho gya hy.

Santa: Petrol & SMS?

Banta: Easy load karvane k lye ghar se 10 km
Dur bike pr jana prta hy.

by Pak101.com (few years ago!)
Memon Apne Kamre Ko

Memon Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..

Us ne Sirf Chhat Ko

"White" Paint Kiya..!

Aur

Baqi Deewaron Pe Likh Diya..

.

.

.

.

.

.

.

.

."Same As Above":

by Pak101.com (few years ago!)
Jaani Jaani Ji Abba

Jaani Jaani Ji Abba,
Shakkar khare potte…nai bawa,
Jhoot bolra re,
Muh khol re haramzadi…ha haa haaa

by Abdul Hannan (few years ago!)
Dr. Apki bv sirf 5

Dr. Apki bv sirf 5 ghante ki mehman hai i m sory. Husband: koi bat nai dr.sahb jb 25 saal nikal gye to 5 ghante b nikal hi jayenge

by Pak101.com (few years ago!)
Wife Husband And A Boyfriend

1 LADY APNE BOY FRND K SAATH GHUM RHI THI
,
ITNE ME USKA HUSBND AGYA OR USKE Boy Frnd
KO
PITNE LGA.
.
LADY-MAR SALE KO,APNI BIWI GHUMATE NAI
,
DUSRE KI BWI KO GHUMANE LE ATE H.
.
(fir boyfrnd ko josh aya gya or wo husbnd ko mrne
lga)
lady-mar sale ko,na khud ghumane le jata h na kisi
or ko
ghumane deta he

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Padai karo varna koi

Sir 2 me :Padai karo varna koi tumhe job nai dega

Me 2 sir :Padai wo log krte h jise job chahiye ham to job dene walo me se hai

by Pak101.com (few years ago!)
Police Officer Bachey Se

Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
KUTTE per Mazmoon

Teacher:

Tum KUTTE per Mazmoon likh

ker lane ka kaha tha

Student:

Mujh 14 Saal k liy jail nai jana

Aap samajh to gaye he hon gaye

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook