Jaani Jaani Ji Abba
Jaani Jaani Ji Abba,
Shakkar khare potte…nai bawa,
Jhoot bolra re,
Muh khol re haramzadi…ha haa haaa
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1063 views
Similar Jokes
Pappu Apne Dost Golu Ko Udas Hoke Bata Raha Thha
Pappu: “ Yaar Bohat Mushkil Hai Teacher Se Pyar Karna ”
Golu: “ Kyun? ”
Pappu: “ Love Letter Bheja Tha Assignment Samajh Kar Check Kar Diya Or Boli Handwriting Improve Karo “
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : I'm warning you
My Mummy is coming back in half an hour..
Boy : But I'm not doing anything..
Girl : That's why I'm warning you..
Hurry up
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?
Banta: nhi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen ke kha lena.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to friend: Dekho voh ladki meri taraf dekh ke muskura rahi hai.
Friend: Yeh to kutch bhi nahi, jab maine pehli bar tumari shakal dekhi thi to 3 din apni hassi nahi rok paya tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj ki taza khabar: Sardaar ne apni sagai tod di. kyunki ladki kuwari thi, sardaar ne socha - jo aaj tak kisi ki nahi hui,wo meri kya hogi...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Love k chakar may mat Pdna "Dosto
Q k..
.
Ye atey hy vEER ki tarha
.
...Lagty hy KHEER ki tarha
.
Chubhty hy TEER ki tarha Aur end
main
Halat kr dety hy FAKEER ki tarha....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ki Wife Ka Baby Hone Wala Thha So Hospital Mein Admit Thhi.
Nurse: “Mubarak Ho Aap Ke Ghar Ladka Paida Hua Hai”
Santa: “Wah Ji Wah Kya Technology Hai, Biwi Meri Hospital Hai, Aur Bacha Mere Ghar Paida Hua Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Amrud bech rha tha
Banta- Agar amrud me kida nikla to?
Santa-To saaf baat hai...
Phale Hi Bol dete hai
hum kide ke alag Paise Lenge
by Pak101.com (few years ago!)
Aik doctor mareez kay peeche bhaag reha thaa. Logo ne wajah poache to doctor kehta mareez damagh ka operation kerwane aata hai aur baal katwa kay bhaag jata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SARDAR BIWI SE: TUM BABY KO KIYA PILAATI HO?
BIWI: DOODH AUR ORANGE JUICE SARDAR: OYE TOONE KABHI BATAAYA NAHIN ORANGE JUICE KIS SIDE SE AATA HAI.
by hearthackervsgirls (few years ago!)