Two Sardars
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1021 views
Similar Jokes
Father: what can u do for my daughter
boy: i would die for her!
Father: i dont like u
boy: why?
Father: i am lo0king for someone who would live for her,not someone who would just die and leave her alone.
.
.
.
.
Moral: ZIADA HERRO BANNE SE B BEZATI HO JATI HAI
by hearthackervsgirls (few years ago!)
WelCome to
"SACH KA SAMNA"
Jawab sirf
HAAnN
ya
NA
me dena he
Aapke Liye Pehla Sawal
.
.
.
Kya Apke gharwale jante Hain k aap pagal ho?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Dost tere girl friend ka phone aya tha
Keh reahe the koi pathar se na mare meray dewane ko
Bomb ka zamana hay ura do sale ko
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa : Whats Da Nam Of Ur Car
Banta : I Dont No But It Starts Wid”T”
Santa : Kamal Hai Yar Teri Gadi Tea Se Start Hoti Hai Apni To Petrol Se Hoti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Train me laloo ne apna trunk upar samaan rakhne vali jagah par rakh diya. Neeche Mayavati baithi thi.
Mayawati: Lalooji, apna samman kahi or rakho, mere sirr pe gir jaega.
Funny Lalu: Koi baat nahi behanji, iss me tutne vali koi cheez nahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Naam Kisi Aur Ka
Santa Ka Ladka: I'm A Complan Boy...
Santa Ki Ladki: I'm A Complan Girl....
Santa to Jeeto: Dekho ji, Mehnat Humne Kiya aur Naam Kisi aur Ka
by Pak101.com (few years ago!)
MOLU Tum Bahaduri Wala Kon Sa Kaam Kar Sakte Ho
GOLU: Mai Saanp Se Khel Sakta Hu
MOLU: Kaise
GOLU: Mere Mobile Main Saanp Wala Game Jo Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Chand bhi kya ajeeb cheez hai…
.
.
.
.
.
.
.
Bachpan me ‘Mamu’ aur
Jawani me ‘Janu’ nazar aata hai…
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar g ki car k peeche likha tha: “SAWAN KO ANEY DO”
Peeche se aik pathan ne truck thok diya.
Truck par likha tha, “AAYA SAWAN JHOOM K”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SARDAR : Yaar maine apni girl friend ko gift dena
hai, kya du?
2ND : Gold ring de de.
1ST : koi badi cheez bata.
2ND : M.R.F ka tyre de de.
by Tanveer Hussain (few years ago!)