2 Choohay Darakht Pe Bethay The
2 Choohay Darakht Pe Bethay The
Neechay Se Aik Hathi Guzra
Aik Chooha Hathi Pe Ja Gira
Dosra Chooha Bola
Daba De Salay Ko
Me Bhi Aa Raha Hon…
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 867 views
Similar Jokes
10 saal ka ladka:- 1 kingfisher Beer dena. Dukandar:- Is umr me Beer pine lage.?
Boy:-Nhi, Ye chhote bhai k liye h. Mere liye 1 Royal Stag ka Quater de.
by Pak101.com (few years ago!)
A boy comes running into the kitchen and says, "Mommy, mommy! Grandpa hanged himself in the living room!"
His mother runs into the living room, and sees no one there. Angrily, she says, "Listen. You should never lie like that to me again, do you understand!?!"
"I'm sorry," says the boy. "I was just kidding. He hanged himself in the basement."
by Pak101.com (few years ago!)
couple had a fight in d nite nxt morning husband offer milk to his wife n wife says so sweet of u.
husband says aj nagpanchmi h le nagin dhudh pi le
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Rizwan: Doctor say help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaaz sunai deti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Rizwan: Phone karte waqt
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Park Me Romance Karte Ho, Bacho pe kya
Asar Parega?
Aadmi: Hum dono Married Hain
Police: To Ghar Me Karo
Aadmi: Tab Iske Husband Par Kya Asar Parega?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Doctor, ye phulon ki mala kis ke liye?
Doctor: Ye mera pehla operation hai, success hua to mere liye, nahi to tumhare liye
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji: Why have you increased speed of car?
Laloo: Break has failed. We should reach home before accident.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladka Ladki Ko Date Pe Restaurant Leke Gaya…
Waiter: Madam Kya Leke Aau
Ladki: Mere Liye To Wo Sabji Wali Roti Le Aao
Waiter: Sorry Madam, Ye Yahan Nahi Milta….
Ladka: Tension Na Le… Yeh Veg Pizza Mang Rahi Hai…
Aur Karlo Gaon Ki Ladki Se Friendship
by Pak101.com (few years ago!)
Boy Friend on phone:
Hi dear muje teri bahut yaad aa rahi hai
I seriously miss u!
GF: Abhi to baat ki humne
BF: Arey phirse tuje hi lag gaya, Sorry!!
by Pak101.com (few years ago!)