Couple had a fight in d nite next
couple had a fight in d nite nxt morning husband offer milk to his wife n wife says so sweet of u.
husband says aj nagpanchmi h le nagin dhudh pi le
by Pak101.com (few years ago!) / 1136 views
Similar Jokes
Q: Aisi ki taisi kab hoti hai?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ans: Jab loose motion lage hon aur pajame ki gaanth na khule. :-O
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: Aaj school der se aane ka tumne kya bahana socha hai?
Sonu: Sir aaj mein itni tej dod ker aaya ki bahana sochne ka moka hi nahi mila
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan ne Apni Girl Friend ko Kiss kiya or bura sa mun bna k ek side thok diya.
OR kaha
Tum ne amara Naswar ka Maza he kharab kr dia...
by Abdul Hannan (few years ago!)
santa bar bar apni windows ka
Pasword bhool jata tha.
Ek baar usne socha
Mein apni windows ka Password kya rakhu jo kabhi na bhulu.
Usne password rakha INCORRECT
Ab jab bhi wo ghalat pasword enter karta
Computer usey khud bata deta
“Your pasword is Incorrect”
Santa Rocked. Computer Shocked…
Oye Balle Balle
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bus Mein Ek Jawan Madam Khadi Thi,
Ek Bachhe Ne Dekha Aur Khada Hokar Bola
Bachha: “Mam, Aap Meri Jagah Pe Baith Jaye”
Teacher Ne Ye Sunkar Use Zor Se Ek Thappad Lagaya,
Bachcha: “Bhalai Ka To Zamana Hi Nahi Hai Aaj Kal”
Bacha Rote Hue Dobara Apne Papa Ki God Mein Beth Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek duhle ne shadi k time apni saas se pocha:ap k shehar me intertaniment ki lye kia cheez mashhoor hai?
Saas:yahi jis se teri shadi ho rahi hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar joined new job. 1st day he worked till late evening on the computer. Boss was happy and asked “what you did till evening?” Sardar :”Keyboard alphabets were not in order, so I made it alright”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar proposed a Girl...... Girl said Im 1yr elder to you........... Sardar said Oye No Problem Soniye, Ill marry you NEXT YEAR.
by nadeem (few years ago!)
Bodygaurd dekhne se hume kya sikh milti hai.?
.
.
.
.
... .
.
apke frnd kitne b close kyo naa ho,
use apne girlfriend/ boyfriend se nahi milwana chahiye!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki shaadi ke 3 mahine baad hi beta ho gaya.
Santa: Ye 3 mahine mein bacha kaise ho gaya?
Biwi: Aapki shadi ko kitna time hua hai?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur meri shadi ko?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur bachcha kitne time baad hua?
Santa: 3 mahine baad.
Biwi: Total kitne mahine ho gaye?
Santa: Ohh teri vakai, 9 mahine ho gaye! time ka pata hi nahi laga?
by hearthackervsgirls (few years ago!)